pocieszny napisał(a):w środku przed korozją zabezpiecza ropa najlepszy odtłuszczacz itp
pocieszny napisał(a):od razu info dla kogoś kto się wybiera za wschodnią granicę,
niestety nieoryginalny bak w Rosji przy kontroli nie przechodzi, jeśli nie jest oryginalny i nie montowany przez fabryke trzeba sie nawet liczyć z konfiskatą pojazdu (rzadko ale się zdarza)
jak jechałem na syberie i mieliśmy dodatkowy zbiornik do patrola o mało co a pocieli by parcha na części, gdyby dodatkowy nie był oryginałem nissana montowanym też do aut wyprawowych, na szczęście ASO Nissana na Rosje potwierdziło że to oryginał
takie kwiatki nie tylko w Rosji, w Turcji też możecie się spotkać z takimi rzeczami, do tego do Turcji nie wolno wwozić paliwa w kanistrach (5 litrów bodajże można po złagodzeniu ostatnio przepisów), choć tam i tam aut przygotowanych do turystyki nie czepiają się zbytnio
nie zamontowałbym zbiornika z tworzywa pod terenówką. mój metalowy wygląda jak puszka od piwka którą przejechano a nie cieknie.sadzio napisał(a):A myśleliście może o zbiorniku paliwa z tworzywa sztucznego ?? Ja coraz częściej nad tym się zastanawiam.
Kiedyś na łodziach motorowych też były używane z kwasowki, ale cena i koszty spowodowały, że od dłuższego czasu używa się własnie z tworzywa sztucznego.
Z doświadczenia wiem, że nie ma co się martwić o wytrzymałość i montaż, bo na łodziach też przechodzą one ostre testy,np: skoki na falach.
Jedynym utrudnieniem może być dobranie rozmiaru (gabarytu) do przestrzeni w ramie, ale zawsze można połączyć np: dwa mniejsze, a od spodu zrobić osłone z blachy.
Nie wiem jak cenowo wychodzi zbiornik z metalu, ale przykładowo zbiornik 137 L z tworzywa kosztuje około 400 zł.
No i raz na zawsze rozwiazujemy problem z korozją
Może ktoś podać przestrzeń (wys x szer x dług) jaką mamy w tropim, tak z ciekowści, sprawdziłbym czy można coś dopasować ?
piotr R napisał(a):miras7 czy robiłeś coś z tylną belką ramy czy to oryginał.
piotrck napisał(a):pocieszny napisał(a):od razu info dla kogoś kto się wybiera za wschodnią granicę,
niestety nieoryginalny bak w Rosji przy kontroli nie przechodzi, jeśli nie jest oryginalny i nie montowany przez fabryke trzeba sie nawet liczyć z konfiskatą pojazdu (rzadko ale się zdarza)
jak jechałem na syberie i mieliśmy dodatkowy zbiornik do patrola o mało co a pocieli by parcha na części, gdyby dodatkowy nie był oryginałem nissana montowanym też do aut wyprawowych, na szczęście ASO Nissana na Rosje potwierdziło że to oryginał
takie kwiatki nie tylko w Rosji, w Turcji też możecie się spotkać z takimi rzeczami, do tego do Turcji nie wolno wwozić paliwa w kanistrach (5 litrów bodajże można po złagodzeniu ostatnio przepisów), choć tam i tam aut przygotowanych do turystyki nie czepiają się zbytnio
kufa a ja myślę o takowym zbiorniku przy wyjezdzie na wschód , a na granicy Rosyjskiej na kanał nas skierowali , może chcieli jakąś łapówkę od was wyłudzić ?
pocieszny napisał(a):...
a co do zbiornika to pomysł oczywiście fajny wykonanie mega pancerne zastanawia mnie tylko skąd się to 6mm alu wzięło, taki kawałek był czy stwierdziłeś że cieńszy nie wytrzyma?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości