U mnie też było mało paliwa, na granicy zapalania się lampki rezerwy, ale przyczyną było stare paliwo (a może jakieś chrzczone...), po wypaleniu starego i zalaniu 5l świeżego check zgasł i Monti troszeńkę lepiej się wkręca
Wcześniej CHECK pojawiał się po chwili jak odpaliło się zimny silnik, sposobem na to było skasowanie błędu poprzez odłączenie aku, a przy odpalaniu dodanie gazu podczas kręcenia rozrusznikiem(jak w rozregulowanym gaźnikowcu
).
Z tym paliwem u Ciebie też może być prawda, lampki od rezerwy nie widać (może żarówka, a może czujnik), u mnie się zapala gdy wskazówka jest ok. 2mm przed minimum, a pompa niema co ciągnąć i mniej paliwa na listwę idzie i dlatego czekuje
chyba... może u mnie było podobnie + stare paliwo i dlatego taki efekt tego dokładnie nie wiem, ale wiem, że od dolania świeżej benki check widzę tylko po przekręceniu kluczyk na zapłon, a po odpaleniu gaśnie na stałe no i odpalać mogę normalnie