mcgiver napisał(a):... w jakich autach szły tarcze 313mm srednicy, nie żebym je chciał zaaplikować tylko by nie kupić przez pomyłkę zacisków pod 313mm
freefly napisał(a):http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/
Quentil napisał(a):mcgiver napisał(a):... w jakich autach szły tarcze 313mm srednicy, nie żebym je chciał zaaplikować tylko by nie kupić przez pomyłkę zacisków pod 313mm
Montek / Frota tył...
mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/
dzieki, żmudne szukanie bo nie ma konkretnych modeli , ale duzo pomogło.
freefly napisał(a):mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/
dzieki, żmudne szukanie bo nie ma konkretnych modeli , ale duzo pomogło.
Jest Frontera i Monterey.
mcgiver napisał(a):tak ale brak wersji silnikowych więc zakładam teoretycznie że jarzma z prowadnicami takie jak u mnie były wszędzie takie same i współpracowały z zaciskami takimi jak u mnie.
były też jarzma z innymi prowadnicami ale ich nie biorę pod uwagę
po szukaniu w googlach tez wychodze z tego samego załozenia
FFK napisał(a):Japończycy zrobili raz a dobrze Niemcy nadal dążą i szukają dobrego rozwiązania
szczerze to pierwszy raz spotykam sie z samochodem o większych tarczach z tyłu niż z przoduQuentil napisał(a):Czyli dobrze pisałem, że wszędzie to samo. Ale dopiero dziś skojarzyłem te 313mm, że to po prostu hebel na tył (już się przestraszyłem, że była jakaś wersja o której nie wiem ).
mcgiver napisał(a):szczerze to pierwszy raz spotykam sie z samochodem o większych tarczach z tyłu niż z przodu
Quentil napisał(a):mcgiver napisał(a):szczerze to pierwszy raz spotykam sie z samochodem o większych tarczach z tyłu niż z przodu
Rzadkie rozwiązanie i było stosowane głównie w terenówkach, ale średnica efektywna jest większa z przodu, więc proporcje są OK
mcgiver napisał(a):wydaje że wagi samochodów i silniki mają mniejsze zróżnicowanie
pocieszny napisał(a):mcgiver napisał(a):wydaje że wagi samochodów i silniki mają mniejsze zróżnicowanie
taaaa od 70 do 245 kucy i od 2200 do 3400kg DMC rzeczywiście mały rozrzut
pocieszny napisał(a):mcgiver napisał(a):wydaje że wagi samochodów i silniki mają mniejsze zróżnicowanie
co do ręcznego to chodzi o oddzielenie hamulca awaryjnego od zasadniczego, jak pada jeden zostaje drugi niezależnie od rodzaju awarii
Quentil napisał(a):Półosie spasują.
W zwrotnicy można zrobić otwory pod czujnik abs.
Nie pamiętam tylko do czego jest przykręcana koronka absu (czy do tarczy czy do piasty), wersja bez abs nie ma mocowania na koronkę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 14 gości