http://sklep.isuzu.com.pl/czujnik-cisni ... p-104.htmlA skąd wiesz, że padł czujnik? W jaki sposób to zdiagnozowano. No tak, domysły.
Ponadto czujnik kupisz w Oplu.
Nie kupuj tylko z nr OEM Isuzu 8971370421, GM 97137042, Opel 1238118, bo jest starszej generacji.
Chińszczyzny z aliexpress nie polecam.
Sprawdzaliście regulator ciśnienia oleju na pompie wysokiego ciśnienia.
Okablowanie sprawdzone?
Jeśli ten czujnik jest padnięty, to silnik nie po prostu nie odpala. Jakieś oznaki powietrza w paliwie.
W przypadku, gdy silnik nie uruchamia się.
Ze złącza przy bagnecie wyciągniesz pin terminal C(przewód sygnałowy tego czujnika) i silnik się uruchomi, znaczy się czujnik jest zrypany. Oszukasz w ten sposób sterownik silnika, gdyż otrzyma informację, że jest maksymalne ciśnienie na szynie olejowej i da impuls otwarcia wtryskiwaczy.
Kluczem do serwisowania tego silnika jest znajomość zasady jego działania.
Sprawdzić, czy wychodzi paliwo z adaptera powrotnego paliwa.
3.0 2000r.