Gocu napisał(a):Jaki Trooper, 3.5v6?
No raczej. W 3.0 w pewnych okolicznościach przyrody użytkownicy skarżyli się na nadmiar oleju.
Zawadzka, znikający olej:
3.2/3.5 manual
Czarny dym to sonda lambda.
Gocu napisał(a):Jaki Trooper, 3.5v6?
mcgiver napisał(a):
pozatym zalecane częste wymiany olejów to jakby nie było jest w tym dużo marketingu, choć z silnikami doładowanymi troszke to inaczej wygląda bo olej odbiera o wiele wieksze temperatury niż w silniku n/a.
Quentil napisał(a):Jakość oleju ma znaczenie, ale długodystansowo, czyli zamiast robić remont przy np. 500 000 km na lepszym oleju zrobimy przy 600 000 km. Tylko praktycznie nikt nie robi jednym samochodem takiego przebiegu, więc i o efektach nie myśli Podobnie pałowanie na zimnym, chłodzenie turbiny, itd.
przemekcrx napisał(a):W Piątek wytargałem swój motor 3.2 bo mnie tak wkór-wiał z braniem oliwy na maxa ,najlepsze jest to że nie dymił ,silnik suchy a brał litrami
Rozebrałem silnik w drobny mak , cylindry wyglądają bardzo ładnie nawet widać rysy po honowaniu zero progów itd.
Nie podoba mi się pierścienień a zwłaszcza 1-wszy uszczelniający strasznie pływa w tłoku, tak jak by był za wąski i działa na zasadzie pompy zasysania oliwy od dołu w tłok (taka moja teoria), zero nagaru w rowku i wypłukane jest denko tłoka dookoła do 1cm
A pod zgarniającym i olejowym jest nagar bo pasują idealnie na szerokość i grubość ...
Czytałem wiele teorii na temat tego silnika że zapiekają się pierścienie , brak otworów w tłoku w rowku olejowym , u mnie to wszystko jest git majonez..
Przegrzany raczej nie był bo pierścienie są dobre..
Zamówiłem cały zestaw naprawczy by poskładać to wszystko do kupy...A najbardziej czekam jakie pierścienie do mnie przyjdą..
Obdzwoniłem pół polski ciężki temat z klamorami do 6VD1
Dziś zawiozłem głowice do naprawy , jak robić to wszystko na cacy , ale prowadnice zaworowe do tego silnika dostać to chyba cud.. Zobaczymy co stwierdzą..
freefly napisał(a):Z mosiądzu ?
Jeśli już to brąz berylowy.
przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.
przemekcrx napisał(a):Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.
mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):Z mosiądzu ?
Jeśli już to brąz berylowy.
kilka lat temu jak budowałem mojego strokera i dawałem głowicę do remontu to dałbym sobie coś uciąc że to był mosiądz , ale teraz ju z nie jestem tego pewny .przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.
ciekawe czy te pierscionki są oryginalne czy już je ktos wymieniał ? jaki masz przebieg ? ile brał oleju?
przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.
pawel126 napisał(a):przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.
Robiłem zabytka jakis czas temu i
pierścienie dorabiała jakaś firma z Łodzi, pewnie jak zadzwonisz na wschodnia w Toruniu to powiedza http://www.autoszlif.net.pl/formularz.php#torun
a panewki dorabiałem w Pruszczu Gd. Wysyłasz wał i
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości