Maryś2 napisał(a): no i to ssanie to ręczne dodawanie gazu, zauważ gdy kęcisz zwiększając obroty pedał gazu przesuwa się do podłogi
gsxr1100_1980 napisał(a):Piotrze, jak dasz radę dojść do pompy od dołu,to po jej lewej stronie na tej ośce są przymocowane dwie blaszki z otworami (na przelot) przełóż np.śrubokręt od dołu, i przekręć go w stronę przodu, a przyśpieszysz kąt. Wiem, że robi się już cieplej, i autem po odpaleniu nie bója, ale rada na przyszłość.
Kolego możesz powiedzieć jak wywalić to dogrzewanie silnika? Czy wystarczy usunąć tylko to na wydechu czy przy silniku też trzeba coś kombinować? Niestety na forum nie zostało to wyjaśnione do końca U mnie tak telepało silnikiem jak nie był zaślepiony egr ale nie było dogrzewaniagsxr1100_1980 napisał(a):Ja w moi mam wyrzucone dogrzewanie silnika, a pokrętło tylko podkręca obroty na dźwigni gazu, i nie przyśpiesza kąta wtrysku na zimnym silniku. Za to odpowiedzialny jest termiczny przyśpieszacz kąta, który działa na zasadzie zmiany objętości płynu chłodzącego. Do pompy podłączone są dwa przewody z układu chłodzenia, jak jest zimno, to objętość płynu spada, a sprężyna zaciąga ośkę przyśpieszając kąt wtrysku, po powolnem nagrzewaniu się płynu ośka powraca do optymalnego położenia. Tak jest w moim, chyba, że ktoś ma inną pompę. Wiem, że tak jest bo walczyłem z tym pół roku, zapieczona była ośka, i sprężyna nie dawała rady przyśpięszyć kąta, przez co przy ujemnych temp.silnik po odpaleniu rzucało na wszystkie strony parę sekund.
Maryś2 napisał(a):Chodzi mi o zawór na wydechu pod autem jego usunę, jest jeszcze klapka na dolocie między turbo a ic to chyba też wywalę i czy coś jeszcze? W 3.0 może to być inaczej?
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 94 gości