piotr R napisał(a): Opadanie hamulca to raczej problem z pompą, nie dawno przerabiałem na własnej skórze.
miras7 napisał(a):Masz stały korektor pod pompą, to już pół roboty z głowy
Musisz sie przygotować na wymianę wszystkich sztywnych przewodów hamulcowych na nowe. Wszystko od korektora (tego pod pompą ham.) aż do zacisków. Chyba, że masz tylną sekcję już nową, to tylko te z komory silnika. Wywalasz pompę abs, kostki elektryczne niech sobie wiszą. Czujniki możesz zdemontować, przy czym na tylnej osi powinno się zaślepić ich gniazda, żeby woda i brud nie miały dostępu do łożyska półosi. Jeśli po wyjęciu tylnych czujników z otworów wyleje się olej, to znaczy, że masz do wymiany uszczelniacze półosi. Jak masz wyjęty bezpiecznik to w układzie nie ma prądu. Oprócz nowych przewodów będziesz jeszcze potrzebował jeden trójnik do przedniej sekcji.
Pod deska, na tunelu jest jeszcze sterownik abs. Jak już tak odchudzasz to jego też możesz wypiąć
Mam tak od kilku lat i wszystko jest ok. Na przeglądach również.
Michał4x4 napisał(a):A dlaczego pozbywacie się ABS w swoich autach?
miras7 napisał(a):Nie rozumiesz chyba... nie wszystko co jest w nowszych autach, a nie było w starszych jest niezbędne. Moim abs jest jest moja prawa noga. Wiadomo, dziś kupuje się auto i nie trzeba umieć jeździć, tylko umieć je obsługiwać.
pocieszny napisał(a):w troopie zdarza się że na mocnym wykrzyżu pod górkę ABS puści hamulce, i autko pojedzie w dół
dlatego w teren wywala się ABS,
Gocu napisał(a):Czy najprostszym sposobem na odłączanie ABS na jazdę w terenie jest odpięcie bezpiecznika?
freefly napisał(a):pocieszny napisał(a):w troopie zdarza się że na mocnym wykrzyżu pod górkę ABS puści hamulce, i autko pojedzie w dół
dlatego w teren wywala się ABS,
Jakim cudem ABS puści hamulce? ABS uruchamiany jest przez sygnał z akcelerometru, który wykrywa opóźnienie w trakcie hamowania (ruch malejący).
pocieszny napisał(a):freefly napisał(a):pocieszny napisał(a):w troopie zdarza się że na mocnym wykrzyżu pod górkę ABS puści hamulce, i autko pojedzie w dół
dlatego w teren wywala się ABS,
Jakim cudem ABS puści hamulce? ABS uruchamiany jest przez sygnał z akcelerometru, który wykrywa opóźnienie w trakcie hamowania (ruch malejący).
super fajny wywód tylko.... hmm jakby Ci powiedzieć, dziwnym trafem po wypięciu ABSu cuda z puszczaniem hamulców na wykrzyżach się kończą, obroty silnika się normalizują (sterownik ABS czasem podnosi podciśnienie, przynajmniej w benie) auto w terenie zaczyna jeździć normalnie
więc? jak to wytłumaczysz?
Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości