Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez Szczecin1979 » 04 paź 2016, 17:23

Witam jak w tytule mam problem ze skrzynia zeby ruszyc Z miejsca mam problem strasznie sie slizga sprawdzilem olej jest ladny czerwony stan oleju sprawdzony jakies propozycje od forumowiczow.marcin
Trooper 3.5 v6
Szczecin1979
 
Posty: 10
Dołączył(a): 04 paź 2016, 17:00

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez FFK » 06 paź 2016, 21:54

Mi do automatu w Explo polecili sprawdzić to sprzęgło hydrokinetyczne w następujący sposób. Stań na równym, wciśnij hamulec, włącz "D" i wciśnij gaz, zobacz jak wysoko się wkręci. W Explo doszło do max. 2200rpm i według jakiegoś speca od automatów to podstawowa metoda sprawdzenia. Jeżeli się wkręci wyżej to znaczy, że sprzęgło hydrokinetyczne "się ślizga". Nie wiem, czy ta metoda sprawdzi się tutaj.
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez Szczecin1979 » 09 paź 2016, 20:12

Tak zrobilem poszlo ponad 3000 obrotow jak nie lepiej
Trooper 3.5 v6
Szczecin1979
 
Posty: 10
Dołączył(a): 04 paź 2016, 17:00

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez FFK » 09 paź 2016, 21:17

Zerknij jeszcze na rozgrzanym. U mnie nie poszło więcej niż 2000rpm. Jeżeli się wysoko wkręca to obstawiałbym konwerter.
A jakie masz oznaczenia przy lewarku? Masz cos takiego jak 1, 2? Jak tak to wrzuć na 1 i zobacz, czy ruszy, czy jest jakaś różnica między D a 1
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez Szczecin1979 » 09 paź 2016, 22:41

Wiesz jak cieply to samo ruszam z miejsca na winther drive i potem jakos idzie musze zobaczyc jaka mam skrzynie i od jakiego innego auta bedzie pasowala moze ktos wie slyszalwm ze od omegi i bmw
Trooper 3.5 v6
Szczecin1979
 
Posty: 10
Dołączył(a): 04 paź 2016, 17:00

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez FFK » 10 paź 2016, 20:56

Ja mam trochę lipę z ASB w Explo, ale to wina zbyt dużych papci.
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez PiotrR » 10 paź 2016, 21:38

Parę lat temu ktoś pisał o skrzyniach automatycznych na forum .W Isuzu były montowane dwa typy od różnych producentów. Z tego co pamiętam jeden z modeli był dosyć popularny, montowany w innych autach. Wątku nie śledziłem dokładnie :oops: więc musisz poszukać sam.
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez pocieszny » 10 paź 2016, 22:06

z tego co pomne to w benie był GM a w dieslu Aisin
na winter rusza Ci z 2 z większym poślizgiem konwertera (przynajmniej tak powinien) jak zblokujesz na 1 bądź 2 to nie wyjdzie skrzynia ponad te biegi
czyli na 1 pójdzie po prostu do odcięcia na 2 pójdzie 1 potem 2 i do odcięcia
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3901
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez FFK » 10 paź 2016, 22:12

Jak mi powiedział jeden gość od automatów, to na 1, czy 2 wszystkie tarczki są zaangażowane w pracę. Przy "D" tak nie jest.
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: Trooper 3.5 v6 problem Z automatem

Postprzez pocieszny » 10 paź 2016, 23:06

w 90% terenówek pozycja 1-2-3 o ile tak jest ,to jest tylko do ograniczenia skoku skrzyni i hamowania silnikiem
czyli po części masz racje po konwerter rozsprzęgla silnik tylko przy zmianie biegu potem jest już spięty większą ilością tarczek na D nie mamy przeca hamowania silnikiem wcale
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3901
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów


Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron