Nazhir napisał(a):Sens przechodzenia ze 160 na 114 koni jest co najmniej dyskusyjny. Zwlaszacza, ze przeszczepiasz w zasadzie wszystko. Ja bym raczej szedl w strone zwiekszenia mocy np. swap na diesla BMW 3,0 193KM z E39 - czesty swap w Patrolach. Cenowo nie powinno wyjsc drozej, choc wszystko oczywiscie zalezy od zakresu przerobek (np. czy w sklad operacji wchodzi remont kapitalny silnika BMW).
Nazhir napisał(a):Sens przechodzenia ze 160 na 114 koni jest co najmniej dyskusyjny. Zwlaszacza, ze przeszczepiasz w zasadzie wszystko. Ja bym raczej szedl w strone zwiekszenia mocy np. swap na diesla BMW 3,0 193KM z E39 - czesty swap w Patrolach. Cenowo nie powinno wyjsc drozej, choc wszystko oczywiscie zalezy od zakresu przerobek (np. czy w sklad operacji wchodzi remont kapitalny silnika BMW).
pocieszny napisał(a):zdajecie sobie sprawe że to podwajanie wartości sztrucla?
co do 3.0 znam kilka tych samochodów i 1 tylko raz nie wrócił o własnych siłach do domu, w większości nie są pieszczone jak większość 3,1 z forum tylko traktowane dość brutalnie
w naszych autach, kupienie nowych opon to podwajanie wartości pojazdu, więc wymiana silnika w cenie opon to cena niemal okazyjnapocieszny napisał(a):zdajecie sobie sprawe że to podwajanie wartości sztrucla?
Nazhir napisał(a):w naszych autach, kupienie nowych opon to podwajanie wartości pojazdu, więc wymiana silnika w cenie opon to cena niemal okazyjnapocieszny napisał(a):zdajecie sobie sprawe że to podwajanie wartości sztrucla?
zapomniałeś jeszcze o nowych amortyzatorach i sprężynach. 2-3 tysiaki pójdzie jak nicsensson napisał(a):Nazhir napisał(a):w naszych autach, kupienie nowych opon to podwajanie wartości pojazdu, więc wymiana silnika w cenie opon to cena niemal okazyjnapocieszny napisał(a):zdajecie sobie sprawe że to podwajanie wartości sztrucla?
Oj kochany ja jak zrobiłem kalkulację do przeróbki to cena samochodu X 2
Opony na szczęście mam ok. Ale ...
1. Zderzak przód 1800 zł - Cena po koleżeńsku, normalnie ok 2500 zł bez montażu
2. Zderzak tył 1200 zł - Cena po koleżeńsku, normalnie ok 1500 zł bez montażu
3. Wyciągarka 3000 zł
4. Konserwacja podwozia, regeneracja dwumasu, sprzęgło kewlarowe 2600 zł
5. Wymiana paska rozrządu i obsady wtrysków 800 zł
6. Czujnik ciśnienia 700 zł
7. Poprawki lakiernicze, malowanie raptorem rantów i zderzaków 600 zł
8. Bagażnik dachowy 1200 zł - Cena po koleżeńsku, normalnie ok 2000 zł bez montażu
Razem 11900 zł - cena samochodu 12000 zł
Oczywiście inne pierdoły jak CB radio, dywaniki, itp nie liczę.
Gocu napisał(a):Ja swojego kupiłem za 16tys. Wliczając gaz i wszystko co w niego wsadziłem (oprócz paliwa), to myślę, że spokojnie będzie drugie 16 tys... A jeszcze tyyyyle jest w nim do zrobienia
sensson napisał(a):Gocu napisał(a):Ja swojego kupiłem za 16tys. Wliczając gaz i wszystko co w niego wsadziłem (oprócz paliwa), to myślę, że spokojnie będzie drugie 16 tys... A jeszcze tyyyyle jest w nim do zrobienia
Niestety studnia bez dna
Ja przesiadam się na Nissana Patrola 2.8 tylko dlatego, że dostępność części jest nieograniczona. Są względnie tanie.
sensson napisał(a):Nazhir napisał(a):w naszych autach, kupienie nowych opon to podwajanie wartości pojazdu, więc wymiana silnika w cenie opon to cena niemal okazyjnapocieszny napisał(a):zdajecie sobie sprawe że to podwajanie wartości sztrucla?
Oj kochany ja jak zrobiłem kalkulację do przeróbki to cena samochodu X 2
Opony na szczęście mam ok. Ale ...
1. Zderzak przód 1800 zł - Cena po koleżeńsku, normalnie ok 2500 zł bez montażu
2. Zderzak tył 1200 zł - Cena po koleżeńsku, normalnie ok 1500 zł bez montażu
3. Wyciągarka 3000 zł
4. Konserwacja podwozia, regeneracja dwumasu, sprzęgło kewlarowe 2600 zł
5. Wymiana paska rozrządu i obsady wtrysków 800 zł
6. Czujnik ciśnienia 700 zł
7. Poprawki lakiernicze, malowanie raptorem rantów i zderzaków 600 zł
8. Bagażnik dachowy 1200 zł - Cena po koleżeńsku, normalnie ok 2000 zł bez montażu
Razem 11900 zł - cena samochodu 12000 zł
Oczywiście inne pierdoły jak CB radio, dywaniki, itp nie liczę.
Nazhir napisał(a):z tymi względnie tanimi cenami to się zdziwisz. Sensowne opony do Patrola to 35 cali, najtańsze kosztują 800-900 pln, regenerowanych/bieżnikowanych właściwie nie ma. Nie wiem do czego to autko ma ci służyć i jakim budżetem dysponujesz
pawel126 napisał(a):ok ale czytaja te wszystkie koszty brakuje czasu/kosztów robocizny
Po co sie tyle męczyć? ja dałem więcej, ale kupiłem jedynie nowe opony po zakupie auta.
Wolny czas spędzam przy zabytku
piotr R napisał(a):Po kilku latach ostrego motania auta doszedłem do wniosku że to bezsensowne. Samochód który daje frajdę w terenie nie nadaje się do turystyki, ta kupa stali wyciągarki oświetlenie360 stopni MTki ,nie jest potrzebne w turystyce. Trzeba się zdeklarować co chcemy jeździć będzie o połowę taniej.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość