pocieszny napisał(a):u mnie 3,2 bierze dużo ale dużo to jest 2 litry na 8-10 tysi
Michał4x4 napisał(a):A czy w Trooperach z 2001-2002 ten problem został wyeliminowany?
freefly napisał(a):Michał4x4 napisał(a):A czy w Trooperach z 2001-2002 ten problem został wyeliminowany?
Chyba nie, bo w biuletynie serwisowym z roku 2003 Isuzu podaje informację:
"The sump and dipstick design is such that for a vehicle under normal driving conditions, customers may need to add oil before the next service"
Problem chyba istniał nadal, bo zaczęli wymyślać różne przyczyny i w końcu dali sobie spokój z produkcją tego silnika.
Michał4x4 napisał(a):
A jeszcze jedno pytanie, czy coś takiego http://sklep-xado.pl/pl/p/1-Stage-do-si ... tatowe/449 Waszym zdaniem mogłoby zmniejszyć zużycie oleju?
Kiedyś jakieś testy tych produktów przeprowadzali w Automobiliście.
Gocu napisał(a):Orientujecie się ile w Trooperze wchodzi oleju pomiędzy MIN a MAX na bagnecie?
tauroboliasta napisał(a):Witam ponownie, widze ze temat, ktory poruszylem sie rozwinal. Ale wciaz nie wiem czy 1l na 1000km to ba tyle duzo zeby jechac do mechanika i rozbierac silnik szukajac przyczyny czy czekac? Bialy dym jest na poczatku 1-2km...
Silnik pracuje rowno i trzyma moc.
Pozdrawiam
tauroboliasta napisał(a):Witam ponownie, w]idze ze temat, ktory poruszylem sie rozwinal. Ale wciaz nie wiem czy 1l na 1000km to ba tyle duzo zeby jechac do mechanika i rozbierac silnik szukajac przyczyny czy czekac? Bialy dym jest na poczatku 1-2km...
Silnik pracuje rowno i trzyma moc.
Pozdrawiam
Gocu napisał(a):Poważnie tylko tyle? Może spróbowałbym to na swoim, o ile nie wchodzą w grę żadne niepożądane skutki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość