pocieszny napisał(a):przód (półosie) rozpina podciśnienie, jeśli niema podciśnienia spięty jest na sztywno (to w razie gdyby się wysypało, 4x4 zawsze można wypiąć lewarkiem)
a daje to zmniejszone obciążenia, dyfer kręci się praktycznie bez obciążenia
wał się nie kręci bo luźna połowa (rozpięta półoś) powoduje kręcenie się w przeciwnym kierunku co luzuje cały układ
wibracje mogą być z wielu powodów od zapieczonego krzyżaka, po luz na wieloklinie, po nierozgrzany olej w moście (albo mały stan albo stary olej)
ale najprawdopodobniej zapieczony krzyżak
pocieszny napisał(a):zawsze opcja kupić sprzęgiełka i zapomnieć o problemach
a co do cofania to popatrz czy nie masz obtartego stabilizatora albo ramy, bo może to po prostu sprawa rozkręconego ogranicznika skrętu (ja tak miałem )
no istnieje szansa też umierającej pompy wspomagania ale to powinieneś słyszeć
piotr R napisał(a):Prawy przód masz spięty z wałem przez dyferencjał, jak zakręcisz lewym to wał będzie stał , pod warunkiem że silnik pracuje jak zgaszony to nie ma podciśnienia i przód spięty. Opory przy skręcie do tyłu na h4 to norma, tylko na lodzie tego nie poczujesz.
piotr R napisał(a):Przód pokonuje dużo dłużą drogę niż tył.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości