pawel126 napisał(a):Kabel mam, błędów 0, instalacja ma 3 -4 lata zrobione jakieś 40tys gora wiec malo jak na te wtryski... Wrażenie jakby nie chodził na wszystkie gary.
trafna uwaga, w stagu sie daQuentil napisał(a):Czasami z poziomu programu da się wyłączyć poszczególne wtryski, nie wiem jak w Prinsie.
mieszaj dalej, jutro pojedziesz na benzyniepocieszny napisał(a):w większości się chyba da, bo teraz jak się bawie nową instalką też jest taka opcja, w zasadzie ręcznie da się wyłączyć lub pominąć każdy czujnik w instalce
pocieszny napisał(a):zapisane ustawienia wyściowe, spokojna Twoja rozczochrana
aż tak sobie strzelać w stope nie lubie
BTW jutro jeżdże KLRem cały dzień bo ma być jeszcze fajna pogoda
pawel126 napisał(a):No i sprawa wyjaśniona. Nadgorliwość nie popłaca jak widać, otóż Niemce założyli lubryfikacje no i to zamuliło wtryski. Już przy demontażu zauważyłem coś w rodzaju parafiny w wężach LPG.
Z LPG mam do czynienia od 90r i to było pierwsze auto z lubryfikacją.
Stosowałem https://nocar.pl/liqui-moly-ochrona-zaw ... ej-1l.html
Zaraz to wy... z mojego auta
pawel126 napisał(a):Tak za filtrem w główny wąż, potem trójnik i na 2 strony.
Teraz założę taki filtr co ma od razu 2 wyjścia bo ten oryginał 200zl kosztuje i to przesada.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 59 gości