pocieszny napisał(a):... w trooprrze jest tak że jak poleci łożysko wyjeżdża całe koło z półosią i wszytkim
miras7 napisał(a):Jak za dużo odsadzisz to z kolei opona będzie przy skręcie wchodzić w próg lub w ramę z przodu (tam gdzie jest przykręcany zderzak). Jak nie masz stabilizatora z przodu (bo on pierwszy ogranicza skręt przy większych kołach) to co przeszkadza rozkręcić ogranicznik? Ja mam oryginalne felgi ET38 na dystansach 30mm, czyli takie ET08. Jak Cię interesuje mogę fotkę wrzucić.
Quentil napisał(a):Wahacze mniej więcej tak wyglądają przy ok. 2" liftu, brak podniesionej budy też ma wpływ wizualny (nawet dość mocny), no i po zdjęciu progów i tych plastikowych nakładek będzie wydawał się wyższy. Moim zdaniem wysokość jest w miarę ok
Quentil napisał(a):Ugrać-ugrasz, sądzę, że 1" lub więcej. Pytanie czy zawias będzie działał, bo lift IFSa poprzez zabawy z drążkami to tylko przesunięcie punktu spoczynkowego zawiasu, zyskujesz na ruchu w górę, a zabierasz opad w dół, całkowity skok się nie zmienia. Na stronie Ironmana wyczytałem, aby zostawić przynajmniej 10cm opadu czy nawet 15. Sprawdź o jaką wartość teraz koło opada względem spoczynku, odejmij te naście cm i będziesz miał maksa liftu jaki zyskasz, żeby wciąż jeździło względnie normalnie.
cherokeexj napisał(a): myślę że co chodzi o opad to amor jest najsłabszym ogniwem.
cherokeexj napisał(a):Druga sprawa że jak go podniosę jeszcze ze 2cm w góre to będę chciał wystrugać odboje. Nie wiem czy dobrze myślę ale jak zrobię lift o powiedzmy 3cm w góre to przy ograniczeniu skoku o te 3cm drążki nie będą miały większego obciążenia jak w tej chwili? Nie potrafię tego po polsku wytłumaczyć mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi
Quentil napisał(a):cherokeexj napisał(a): myślę że co chodzi o opad to amor jest najsłabszym ogniwem.
Amor ma chyba ze 2 cm zapasu, ale na górnym wahaczu masz mini odbój. Od zewnątrz wystaje taki gumowy walec/cycek, a od dołu wahacza jest odbój i na nim się zawias opiera. Ogólnie komponenty zawiasu są dobrane dość "ciasno" (jak jedno poprawisz to reszta blokuje), ale w pierwszej kolejności ogranicza ten odbój.cherokeexj napisał(a):Druga sprawa że jak go podniosę jeszcze ze 2cm w góre to będę chciał wystrugać odboje. Nie wiem czy dobrze myślę ale jak zrobię lift o powiedzmy 3cm w góre to przy ograniczeniu skoku o te 3cm drążki nie będą miały większego obciążenia jak w tej chwili? Nie potrafię tego po polsku wytłumaczyć mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi
Odboje seryjne będą robić, bo skok zawiasu i skrajne pozycje się nie zmieniają. Liftując zmieniasz napięcie drążków czyli zawias się utwardza i przez to wyżej stoi (przesuwa się tylko punkt zerowy).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości