ksenia napisał(a):Skrzyni i silnika juz nie maw aucie. Krecic mimo to kołem?
ksenia napisał(a):Skrzyni i silnika juz nie maw aucie. Krecic mimo to kołem?
ksenia napisał(a):...
Który jest poprawnie zamontowany
...
miras7 napisał(a):ksenia napisał(a):...
Który jest poprawnie zamontowany
...
Od góry. Ten od dołu to szybki sposób na zwiększenie skoku koła w dół, jeśli amortyzatory pozwolą.
M&J napisał(a):Jak wymieniasz wszystkie uszczelniacze to możesz myć czym chcesz ale jak by zostawały to nitro może je zniszczyć.
Jeśli chodzi o oleje to ja używałem
1. Motul Gear 300 LS 75W-90 - fajny olej działa fajnie nawet jak jest nie nagrzany ale jest dość drogi
2. Motul 90 PA - zaleta jest naprawdę tani, sprawdza się też dobrze obecnie na nim jeżdżę, doradca mówił że potrzebuje trochę czasu żeby się nagrzać i wtedy osiąga 100% swoich możliwości jak ktoś potrzebuje od razu dobre smarowanie po odpaleniu auta lepszy ten wyżej, ale to są zalecenia raczej do samochodów rajdowych.
piotr R napisał(a):Myj czym chcesz byle by wszystko odparowało i nie mieszało się z olejem.
Uszczelnienia wymień koniecznie.
Stosuję olej klasy SAE 80w-90 plus dodatek do SLD.
Ostatnio moja blokada działa jak ma humor,na zimno nie działa, rozgrzana jak dostanie w palnik aż za mocno.
pocieszny napisał(a):automat do przodu? bez sensu, no chyba że ktoś lubi jeździć na śliskich zakrętach prosto ;p
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 17 gości