ppalus napisał(a):Witam kolegow mam problem zachcialo mi sie automatycznej skrzyni biegow, no i kupilem angola przelozylem skrzynie i nie moge nigdzie znalezsc schematu podlaczenia sterownika skrzyni AISIN AW 30-40 , numer sterownika 8970706740 na 24 piny. Rok tego angola (ISUZU TROOPER 3,1)co byl dawca to 94 a przezucilem do OPLA MONTEREYA 3,1 rok 97 .
Prosze o jaka kolwiek pomoc bo zaraz go chyba spale
ppalus napisał(a):Dzieki kolego za pomoc, ale jak by ktos mial potwierdzenie z serwisu na podlaczenie kompa do skrzyni to bym byl wdzieczny.
W tym linku bylo podlaczenie ale ten goswciu tez sie domysla.
Albo kontakt do jakiegos serwisu który udzieli mi odpowiedzi a nie cię oleje.
ppalus napisał(a):A jezdziles w terenie i automat zmienil ci bieg kiedy tego nie chciales. Nie spalisz sprzegla zwyklego bo go nie masz, a sprzeglo hydrokinetyczne usliznie sie przepusci olej i nic takiego sie nie stanie tak jak na zwyklym sprzegle. Zaleta tego rozwiazania ze to ja mam katrole nad skrzynia a nie odwrotnie, ja zrezygniwalem z kompa bo to auto do zabawy i jak je zaleje to nic sie nie stanie .
ppalus napisał(a):Witam, tak jak zmieniam biegi w trasie i w terenie, bo nie ma komputera sterującego skrzynią. Jest zrobiony dodatkowy lewarek zmiany biegów który działa tylko w pozycji D na głównym lewarku. Dodatkowy lewarek ma pięć pozycji zmiany biegów do tyłu, tak zwana pierwsza sekwencja. Lewarek i elektrykę tworzył mój fachowiec.
pawel126 napisał(a):ppalus napisał(a):Witam, tak jak zmieniam biegi w trasie i w terenie, bo nie ma komputera sterującego skrzynią. Jest zrobiony dodatkowy lewarek zmiany biegów który działa tylko w pozycji D na głównym lewarku. Dodatkowy lewarek ma pięć pozycji zmiany biegów do tyłu, tak zwana pierwsza sekwencja. Lewarek i elektrykę tworzył mój fachowiec.
zajebisty patent , ale skoro skrzynia ma pozycję 2 i L to nie wystarczy ustawić w tym położeniu dźwigni żeby automat nie wrzucał wyższego biegu?
Przecież to nie sekwencyjna skrzynia więc położenie dźwigni wymusza do którego biegu ma pracować, chyba żę się mylę
ppalus napisał(a):Ale teraz kolego mam sekwecje i to bez elektroniki, i mogę iść pod górę na wyższych prędkościach i na biegu którym chcem .
ppalus napisał(a):Co naj mniej dwa spalone sprzegla, jedno przy zabawie w terenie a drugie przy ciagnieciu przyczepy w lesie. A na tym rozwiązaniu bardzo łagodnie ruszał pod gore z przyczepa na ktorej byl 3,5m2 drzewa. A po drogie stała buda anglika z ta skrzynia na podworku. A wiekszosci to moje widzi mi sie i to ze wszyscy mowili ze sie nie da, a jednak sie da.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], mcgiver i 97 gości