Przemo_ol napisał(a):Osobiście uważam że skrzynia zablokowała się na tym małym łożyska o którego ja istnieniu nie wiedziałem a znajduje się ono w kole zamachowym. Koszt nowego w ic auto 130 zł Olsztyn, koszt łożyska w profesjonalnym sklepie zajmującym się łożyskami itp. 29 zł oczywiście po numerze. U ciebie taki problem może nie mieć miejsca ale ja teraz to bym odkręcił docisk bo na tyle go widziałem z trudem ale by poszedł.
Co dalej jeżeli mogę się podzielić swoimi spostrzeżeniami kup obrazu śruby do wydechu i podkładki te pomiedzy odcinkami wydechu mi udało się dostać je po średnicy i kształcie mniej więcej jajko w prlowym sklepie Fiat itp za 3 zł pasują idealnie i jedna od katalizatora kwadratowa 10 zł. Wał krótki obrazu docielem przy silniku nie miałem klucza co by mi się tam nie obracał, zastąpiłem nowymi. Przez otwór po wajchach przez skrzynie przymocowałem pas co umożliwia mi regulowanie Góra dół.
Przemo_ol napisał(a):Panowie co to jest za czujnik z tyłu redaktora taki walcowaty średnicy ok 3 cm i długości 5 cm.
Oznaczenie łożyska przy kole zamachowym B17-114.
Przemo_ol napisał(a):Panowie co to jest za czujnik z tyłu redaktora taki walcowaty średnicy ok 3 cm i długości 5 cm.
piotr R napisał(a):Zacznij od regulacji położenia pedału sprzęgła, dostęp z kabiny. Rok temu mechanik stwierdził że sprzęgło do wymiany podkręciłem i kolejne 20 000 km bez problemu. Jak nie zadziała to zajrzyj do wyprzęgnika odpowietrzenie/wymiana płynów ewentualnie komplet naprawczy. Tylną poduszkę skrzyni biegów reguluję tak, leżąc pod autem jedną ręką wieszam się na końcówce skrzyni 100kg chłopa, drugą ręką (palcami) dokręcam śrubę do oporu potem mocno kontruje klucz i młotek . Zrobisz to sam w godzinę za 20zł. Warto nim wydasz kilka stów na nowe sprzęgło i fachowca.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 101 gości