Koledzy, wiem ze jest wśród Was conajmniej dwóch ktorzy przekładali budy, ramy, silniki, cale wiazki, a nawet robili z 2 starych trooperow jeden "fabrycznie" nowy, wiec pewnie znacie odpowiedz na nurtujace mnie pytanie.
Czy mozliwa jest przekładka nowej deski z Montka
a) przejściowego '97
lub
b) modelu B '98-'02
do auta z '94 lub '95 roku
Ktos gdzies cos przy okazji o tym pisal w swoim temacie, ale ciezko mi teraz znalezc przez szukajke jakiekolwiek konkrety.
Zakładamy ze mialbym obok siebie kompletnego rozbitka na czesci i auto ze stara decha, wiec mam dostep do wszystkich potrzebnych czesci, nie musze zamawiac i kupowac osobno kazdej pierdolki.
Interesuja mnie odpowiedzi na takie pytanie:
-Czy to mozliwe/wykonalne?
-Czy to straszliwa rzezba z milionem niepasujacych elementow czy czasochlonna, ale niezbyt trudna praca i Z GRUBSZA wszystko pasuje?
-Czy kostki elektryczne sa takie same? Podobne? Calkowicie inne? Jesli sa inne to czy trzeba kazda kostke od kazdego przelacznika odciac i przelutowac czy wystarczy wymienic/przelozyc kawalek wiazki z kabiny drugiego auta? Czy jesli musze lutowac kazda kostke z osoba to czy gdzies trzeba przedluzac kable?
Wiem, ze zegarow potrzebuje koniecznie z przejsciowki. Czy innych rzeczy takze?
-Czy zegary 3.1 ze starej dechy i 3.1 z przejsciowki roznia sie wylacznie mocowaniem i maja takie same kostki elektryczne czy to calkowicie inne zestawy wskaznikow?
Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi i rady. O zdjeciach nawetnie marze, ale gdyby ktos mial....
Szukam "wymarzonego troopera", ale to prawie graniczy z cudem, wiec rozwazam zakup "prawie idealnego" i pozmienianie tego i owego zeby mi bardziej pasowalo