Robił ktoś coś takiego? Jak rozwiązaliście mocowania? Ja planuję zakupić płaskownik aluminiowy 50x30 i krótsze ramię ponacinać w miejscach gięcia. Ponitować to do nadkola a następnie zamocować na nity pas gumowy do dłuższego ramienia. Jak gdzieś się gubię to naprostujcie mnie...
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin 2.6 Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
pomysł dobry ,tylko weź pod uwagę że nity się dość szybko utleniają ,wogle aluminium się szybko utlenia ,może tak blacha ocynkowana ładnie by się wygieła bez nacięć .
Nie chciałbym kroić troopka. Myślałem że alu wystarczy ale kwasówa też będzie dobra. Co do korozji alu, podobno stosowane są wstawki aluminiowe do karoserii aby opóźnić korozję blach. Działa podobnie jak anoda magnezowa w bojlerze - najpierw zgnije anoda a następnie bojler.
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin 2.6 Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
To jest auto kolegi gsxr1100_1980, Czyli monterey na ramie z patrola. wiem dobrze, ponieważ kupiłemn od niego te 6 halogenów okrągłych z bagażnika Tu jest o tym aucie: http://trooper4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=3529#p27830
Isuzu Trooper 2000r 4JG2
Był: Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis
auto rzeczywiście nie moje ja nawet nie mam poszerzenia nadkoli ale poszerzenia gumowe ze wzmocnieniem można kupić w każdym sklepie z akcesoriami 4x4 a najlepiej zrobić z pasa transmisyjnego