
pawel126 napisał(a):W końcu zmobilizowałem się i w niedziele przed obiadem most poszedł w mak.![]()
Uszkodzone jest tylko prawe łożysko piasty i myślę że to sprawca głośnej pracy mostu.
Reszta łożysk spoko, ale skoro wszystko rozłożyłem to wymieniam wszystko.
Wieczorem zrobiłem 2 próby na 20t prasie + dwa palniki takie małe propanowe... i dupa zero drgniecia.
Szukam warsztatu z prasą 30 ton.
pawel126 napisał(a):Lód dostałem na drugim końcu miasta. Jedna zeszła 1 cm po lodzie i podgrzaniu, druga wcale . Prasa 20 t piszczy przelew.Jutro jadę na prasę 30 t.
piotrck napisał(a):265/75/16 Duratrack , jeździłem na 2.5. Zawiecha dostawała w uuupe. Teraz mam w zimie 1,9 na lato daje max 2.1.
piotrck napisał(a):będzie twardy , miechy w sprężyny mi przyszły
piotrck napisał(a):będzie twardy , miechy w sprężyny mi przyszły
piotr R napisał(a):piotrck napisał(a):będzie twardy , miechy w sprężyny mi przyszły
To dobre rozwiązanie dla wiecznie przeładowanego dostawczaka. Mam sprężyny +200kg i nigdy nie byłem w stanie wykorzystać ich nośności do końca w turystyce.Miechy z podziałem prawa-lewa strona do trialu się sprawdzą, na co dzień przerost formy nad treścią.
miras7 napisał(a):piotrck napisał(a):będzie twardy , miechy w sprężyny mi przyszły
Aaaa, to mam dla Ciebie propozycję...ale to jak przyjedziesz
piotr R napisał(a):Masz rację +200kg to zdecydowanie za dożo. Na czarnym taczka w terenie zabierają wykrzyż.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości