pawel126 napisał(a):2mm teraz będziesz toczyć zamach do wyrównania?
8P8C napisał(a):Do Frontery 3.2 i Troopera 3.5, czyli do silników DOHC są takie pierścienie.
W SOHC sa 4mm
Jak przerabiasz tylko olejowe, to pozostałe pasują:)
jumbo napisał(a):Ja remontuję 6ve1 i tam olejowe są 3mm. Też będę potrzebował pierścienie ale chciałbym założyć oryginalne . Wie ktoś gdzie takowe dostać
pocieszny napisał(a):przeca ASO od dawna nie wkłada tego co szło na 1 montaż tylko to co popadnie i taniej się da kupić
mcgiver napisał(a): Chce poskręcać dół na gotowo i zalać układ olejem pod ciśnieniem , wypierając całe powietrze.
]
pawel126 napisał(a):mcgiver napisał(a): Chce poskręcać dół na gotowo i zalać układ olejem pod ciśnieniem , wypierając całe powietrze.
]
Nie żebym się czepiał, ale jakie to ma większe znaczenie? Ja uczciwie przy składaniu panewki i czopy polewam olejem. Przy kręceniu rozrusznikiem ciśnienie pojawia się na zegarze zanim auto odpali więc to są sekundy. A z ciekawości jak to zrobisz? Chyba trzeba by mieć jakąś elektryczną pompę?
freefly napisał(a):Przecież są specjalne lubrykanty do tego celu. Ja coś takiego stosowałem przy montażu łożysk turbo.
vico napisał(a):Czyżby wada fabryczna?
pocieszny napisał(a):vico napisał(a):Czyżby wada fabryczna?
zylion km na chujowym bądź zupełnie bez oleju
@mcgiver tak dokładnie te czujniki, występowanie polonez 1,6GLI (czujnik położenia wału) oraz dewoo (czujniki temp cieczy)
przyzwoitej jakości czujniki ogarniesz poniżej 150 pln
vico napisał(a):Ja wsadziłem czujnik Deawoo i dziala bez problemu . W sumie niepotrzebnie ,wina była zgnitej kostki.
A wracając do tematu smarowania,benzyniaki są dość odporne na chwilowy brak smarowania więc pierwsze obracanie silnikiem po remoncie do zassania
oleju z wykręconymi świecami raczej mu nie zaszkodzi.Gorszy temat to zacieranie się na pierwszej korbie.Jak zmieniałem diesla na benzynę to silnik
który kupiłem 177kM był zatarty na pierwszym korbowodzie,teraz nabyłem 6vd1 205kM do remontu,o dziwo ta sama przypadłość.
Inne o które pytałem mają ten sam problem.Czyżby wada fabryczna?
vico napisał(a):"chyba że głowice mają takie lużne kanały że na pierwszym czopie spada ciśnienie" jak napisał mcgivwer ma sens.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości