mcgiver napisał(a):... , ale akurat monterey , który tak do końca nie wiadomo czy jest oplem czy isuzu...
100% ISUZU
mcgiver napisał(a):... , ale akurat monterey , który tak do końca nie wiadomo czy jest oplem czy isuzu...
mcgiver napisał(a):czy u nas są w ogóle spotykane 3.2 DOHC w montkach ? osobiście jeszcze nie spotkałem .
jaka tam jest elektronika i dolot ? to są wersje silnika zakładane do fronter z przepływką zamiast mapa? ?
czy w głowicy jest jakiś dodatkowy czujnik wałka rozrządu , chodzi mi o to czy teoretycznie można te głowice założyć zamiast sohc żeby to banglało na oryginalnej instalacji i z resztą osprzętu z SOHC ??
freefly napisał(a):mcgiver napisał(a):czy u nas są w ogóle spotykane 3.2 DOHC w montkach ? osobiście jeszcze nie spotkałem .
jaka tam jest elektronika i dolot ? to są wersje silnika zakładane do fronter z przepływką zamiast mapa? ?
czy w głowicy jest jakiś dodatkowy czujnik wałka rozrządu , chodzi mi o to czy teoretycznie można te głowice założyć zamiast sohc żeby to banglało na oryginalnej instalacji i z resztą osprzętu z SOHC ??
3.2 DOHC to w zasadzie to samo co 3.5 DOHC. Te same głowice i pełna sama elektronika. Różnica tylko w pojemności. Luz zaworowy regulowany płytkami. Czujnik położenia wałka rozrządu z boku głowicy.
mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):mcgiver napisał(a):czy u nas są w ogóle spotykane 3.2 DOHC w montkach ? osobiście jeszcze nie spotkałem .
jaka tam jest elektronika i dolot ? to są wersje silnika zakładane do fronter z przepływką zamiast mapa? ?
czy w głowicy jest jakiś dodatkowy czujnik wałka rozrządu , chodzi mi o to czy teoretycznie można te głowice założyć zamiast sohc żeby to banglało na oryginalnej instalacji i z resztą osprzętu z SOHC ??
3.2 DOHC to w zasadzie to samo co 3.5 DOHC. Te same głowice i pełna sama elektronika. Różnica tylko w pojemności. Luz zaworowy regulowany płytkami. Czujnik położenia wałka rozrządu z boku głowicy.
chodzi mi o coś innego , mam na oku 6vd1(właściwie chyba 6VD1W) 3.2 produkowany na rynek amerykański , ale jeszcze nie mam pewności czy to jest DOHC bo nie mam wyraznych fotek. wiem że 3,5 litrówki (były chyba tylko DOHC) mają bardziej skomplikowaną elektronikę , ale czy 3,2 DOHC również?
zastanawiam się nad tym czy 3,2 DOHC będzie prawidłowo działał na wiązce i elektronice z SOHC i wydaje mi się że nie powinno być z tym problemu , w końcu ani w fazach rozrządu ani w całej mechanice nie zmienia się nic oprócz tego że głowice są sprawniejsze ,a generalnie czujnik połozenia wałka to czujnik korekcyjny i daje do ecu tylko dodatkowe informacje a nie główne.
jedyny problem który widzę to może być inny wieniec zębaty na wale.
SOHC 3.2 ma tylko 6 wrębów a ogladając wały z 3,5 od razu rzuca się w oczy wieniec z kilkudziesięcioma wrębami więc jesli elektronika we wszystkich DOHC jest podobna to wały też będą podobne wiec wtedy trzeba by zastosować wał z SOHC i po kłopocie.
mam nadzieję że piszę zrozumiale .
vico napisał(a):Silnik z frontery B 205kM z cewkami na deklach.Zdjęcia nie zrobię bo silnik jest rozłozony w mak i wygląda jak kupa złomu.
Akurat wał mam do wymiany więc jutro spróbuję się dobrać do koła impulsowego,czy to jest monolit czy nie.Dam znać.
vico napisał(a):Za cały dohc obrócona standardowo panewką na pierwszym korbowodzie dałem 1000zł więc jeszcze nie tragedia.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości