przez Jake » 09 mar 2018, 16:49
Standardowo było tak:
do 96r - silnik 3.1TDI, stara buda, stare lampy, stara deska, stare zegary, reduktor z dzwignia 3-pozycjna (2H/4H/4L), sprzegielka automatyczne lub manualne AISIN
97r - silnik 3.1TDI, stara buda, stare lampy, nowa deska, stare zegary (wizualnie, ale nowa obudowa), reduktor z dzwignia 3-pozycjna (2H/4H/4L), stale zabieraki i most z przesuwka dopinany podciśnieniem
od 98r - silnik 3.0 DT, nowa buda, nowe lampy, nowa deska, nowe zegary, nowa skrzynia biegów (długa), reduktor z dzwignia 2 pozycyjna (High/4L), stale zabieraki, most przedni z przesuwka dopinany podcisnieniem, naped 4H dołączany przyciskiem na desce rodzielczej (lub wersja z TOD - automatycznie po wlaczeniu trybu 4WD AUTO). Szerszy rozstaw mostów, inne przeguby, dłuzsze wahacze, poszerzenia nadkoli.
Wyjątkiem były roczniki od 98 w górę produkowane na Azje, Afryke i inne "ciezkie kraje", generalnie nie do Europy ani USA, gdzie do nowej budy z szerszym rozstawem kół wciaz pakowali 3.1TDI z rozrzadem na kołach zębatych. - Jeden z kolegow na forum ma takie auto, notabene aktualnie je sprzedaje.
Ostatnio edytowano 15 mar 2018, 16:38 przez
Jake, łącznie edytowano 1 raz
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991