nie tędy droga

.
jak chcesz żeby ten silnik był żwawszy to szukaj kogoś kto coś takiego robi ,ja diesli nie znam ,a tym bardziej 3,1td
water injection służy z założenia do obniżenia egt i zapobiega w dużym stopniu spalaniu stukowemu. lekki przyrost mocy to produkt uboczny i to tylko przy dobrze dobranej ilosci wody.
w lecie wystarczy sama woda a przy mrozach miesza się ją z metanolem.
cała sztuka polega na tym że z ilością wody trzeba dobrze trafić najlepiej doswiadczalnie
jesli jest zamało to w zasadzie nic nie daje , a jak jest za dużo to przelatuje przez pierścienie i miesza się z olejem.
przy 3 litrowym silniku 2 - 3 litry płynu powinno iść na na 100km .
doktoryzuj się w internecie
znajdziesz dużo info na ten temat , ale niestety net jest dziś tak zaśmiecony że trzeba umieć odsiać ziarno od plew

niemniej jednak żeby temat zbadać to trzeba mieć dobry kontroler temperatur i o ile wtrysk wody nie będzie szedł cały czas to przy jakimś tam warningu powinien sie włączać.