nie tędy droga
.
jak chcesz żeby ten silnik był żwawszy to szukaj kogoś kto coś takiego robi ,ja diesli nie znam ,a tym bardziej 3,1td
water injection służy z założenia do obniżenia egt i zapobiega w dużym stopniu spalaniu stukowemu. lekki przyrost mocy to produkt uboczny i to tylko przy dobrze dobranej ilosci wody.
w lecie wystarczy sama woda a przy mrozach miesza się ją z metanolem.
cała sztuka polega na tym że z ilością wody trzeba dobrze trafić najlepiej doswiadczalnie
jesli jest zamało to w zasadzie nic nie daje , a jak jest za dużo to przelatuje przez pierścienie i miesza się z olejem.
przy 3 litrowym silniku 2 - 3 litry płynu powinno iść na na 100km .
doktoryzuj się w internecie
znajdziesz dużo info na ten temat , ale niestety net jest dziś tak zaśmiecony że trzeba umieć odsiać ziarno od plew
niemniej jednak żeby temat zbadać to trzeba mieć dobry kontroler temperatur i o ile wtrysk wody nie będzie szedł cały czas to przy jakimś tam warningu powinien sie włączać.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę