Jake napisał(a):EGR teoretycznie po zdjeciu przewodów powinien trzymac sie w pozycji zamkniętej, o ile spręzynka zamykajaca klapke w pozycji spoczynkowej jest sprawna.
Ja zawsze wywalam calkowicie i dorabiam zaslepki z blachy.
miras7 napisał(a):W czerwcu na przeglądzie było po raz pierwszy badanie spalin i na moje pytanie "jak wyszło?" gość odpowiedział, że wszystko mieści się w normach. EGR zaślepiony.
mcgiver napisał(a):miras7 napisał(a):W czerwcu na przeglądzie było po raz pierwszy badanie spalin i na moje pytanie "jak wyszło?" gość odpowiedział, że wszystko mieści się w normach. EGR zaślepiony.
na jałowych obrotach egr itak nie działa więc jesli diagnosta badał tylko na jałowych to powinno być wszystko ok
Franek napisał(a):no to fakt, na pewno uszczelnię górę i zobaczę co z tego wyjdzie, wstrzymam się do zimy jak to nie pomoże, ale nie lubię jak mam brudny silnik
nie mogę się doczekać jak będzie maszyna działać na zregenerowanym turbo. znajomy który zawoził również swoje turbo do regeneracji powiedział że sporo szczęścia miałem że się to całkiem nie rozleciało
jakie oleje lejecie do swoich samochodów ?
miras7 napisał(a):Nie ważne, fajnie, że jeszcze przechodzi przegląd. Jak nie będzie to będę się martwił, ale i to raczej krótko
kupricz napisał(a):Odświeżając temat, ktoś już może wie za co jest odpowiedzialny ten czujnik, zawór z wtyczką 3 pinową? Szykuję się do wymiany 3.0 na 2.8.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości