mcgiver napisał(a):swap jest dobry jak się samemu jest w stanie wszystko ogarnąć , w innym wypadku to albo worek kasy albo druciarnia.
wyremontuj lub wymień silnik albo zmień auto na PB
co do starej budy to do 1,5tyś zł można zrobić podmiankę na nowe graty tak ze to akurat nie jest duzy wydatek , tylko pytanie po co ? też miałem robić podmianę całego przodu ale zrezygnowałem bo stwierdziłem że ten nowy przód jest taki za bardzo uczesany , a stary wygląda bardziej zadziornie. co prawda zderzak wymieniłem na nowszy model , jeszcze poszerzenia będę montował z nowego ale reszta zostaje co do automata to nie pomogę bo nie miałem jeszcze samochodu z taką skrzynią , aczkolwiek czasami chodzi mi pogłowie, nie koniecznie w montku ...
kasia_pilch napisał(a):Koledzy, jeżdzę isuzu trooperem z 2000 roku z 3 litrowym dieslem i automatem. Zatarł mi się silnik i teraz zastanawiam się co robić, mam 2 pomysły na swap i mechanika, który sie podejmnie rozważam trudny projekt wsadzenia 3.2 v6 i pytanie czy skrzynia z 3.0 automat będzie robić? wiadomo, że pewnie mocowania silnika, elektronik układ wydechowy, wyszystko do zmiany i drugi pomysł włożenie 3.1. Doradźcie coś.
Kaska
andrzej1606 napisał(a): Właśnie jestem na etapie dużego remontu auta. Jak już pisałem jestem jeszcze mocno zielony, a Ty piszesz o poszerzeniach z nowej budy do starej.
Jak można byłoby je przenieść ? Są rozbieralne, czy należy wyciąć i wspawać do swojego ? Oczywiście domyślam się, że potrzebny jest do tego nowy zderzak przód ?
Czy z tyłem jest tak samo ?
andrzej1606 napisał(a):Znalazłem ciekawą ofertę. Może Ci się przyda. Gdyby był krótki, to sam bym go, chyba łyknął.
https://www.facebook.com/search/str/osc ... SEARCH_BOX
gus napisał(a):Zdarzaly się oryginalne wersje 3.1 z automatem, to była jeszcze inne skrzynia??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości