Witam, jak pisałem wcześniej z powodu zmiany potrzeb muszę pożegnać się z Montkiem.
Dane i wyposażenia:
1992 r. 3,2 benzyna plus LPG przebieg około 290 tys. , manual, 4x4,
silnik ok, nie bierze oleju, zbiera się;
rama - do sprawdzenia, w ciągu 3 lat dwa razy ją łatałem, więc myślę, że powinna być w miarę;
napędy działają
rozrząd wymieniony około 25-30 tys km temu z napinaczem
klimatyzacja - naprawa do dokończenia - sprężarka działa, ale hałasuje i grzeje się
ostatnio wymieniłem pompę wspomagania (ciekła) pompę ABS (teraz działa, ale zdarza się kontrolka), alternator (używka), silnik krokowy
ZALETY:
7 osobowy faktycznie i w dowodzie też wpisane 7 os.;
ubezpieczenie do marca 2018 (promocja była
zmniejszony zbiornik benzyny (wchodzi ok 30 L) a obok butla (wchodzi ok 30 l), zasięg niewielki ale paka nieruszona i 7 siedzeń
butla i instalacja LPG - prawie nowa; (z rok ma)
zawieszenie - 4 x amorki plus 2 x sprężyny rok temu wymienione na nowe;
10 kół (4 oryg Montek plus zapas plus 5 x oryg od Patrola) opony 1 zapas plus 9 x Bridgestone , letnie ok a zimówki w super stanie
Ostatnio na same koła od Patrola wydałem 2 tys. plus prawie 3 tys. na zabawę ze zbiornikiem LPG i instalacją
WADY
nadkola do regeneracji, ruda wyłazi;
coś pada (sprzęgło lub skrzynia), nie wiem, czy coś poważnego - sprzęgło zrobiło się miękkie i biegi zaczęły słabo wchodzić (sprzęgło wymieniałem ok 3 lata temu);
kable WN do wymiany (zauważyłem iskrę, że przeskakuje) i chyba od tego raz na tydzień na 20 sekund zapala się CHECK ENGINE
pewnie przez te kable WN lubi zgasnąć (obojętnie czy PB czy LPG) na niskich obrotach
pewnie przez kable lubi strzelić w wydech
kolektory wydechowe do wymiany, są używki na wymianę
Jak coś mi się przypomni to dopiszę i jeszcze wrzucę fotki.
Myślę, że rozsądna byłaby cena na poziomie 7,5 tys.
W związku z ostatnimi problemami ze sprzęgłem/biegami minus 1 tys. = 6500 zł do negocjacji.
PRIV