

mcgiver napisał(a):u mnie tarcza nie dostała tak bardzo po dupie jak tłoczek. na miejscu w żadnym sklepie nie znalazłem a z sieci trzeba było czekac kilka dni wiec na szybko wsiadłem w kabrio i pojechałem na warsztat i utoczyłem sobie tłoczek z wałka nierdzewnego koszt: godzina czasu z robocizną i transportem tam i s powrotem, to było prawie 4 lata temu i więcej niż 50tyś km temu
Arreco napisał(a):Panie Mcgiver szlajając się po sieci znalazłem wersje troopka dla ciebie:)
https://www.youtube.com/watch?v=KWo3QnYOQtI
Panie tylko pan zobacz jak to zapier@#$*@()#$*@
mcgiver napisał(a):no nie źle kredens zapiernicza.
Jake widziałaś tam gdzieś kawałek błota na tym filmie ?
Trasy własnie bardziej dla HTeków niż MTeków zresztą widać jakie łyżwy ma załozone.
MTeki to mogą pomarzyć o takich prędkościach bo by się ten kredens rozpadł od wibracji zresztą diesel nie daje rady
Jake napisał(a):mcgiver napisał(a):no nie źle kredens zapiernicza.
Jake widziałaś tam gdzieś kawałek błota na tym filmie ?
Trasy własnie bardziej dla HTeków niż MTeków zresztą widać jakie łyżwy ma załozone.
MTeki to mogą pomarzyć o takich prędkościach bo by się ten kredens rozpadł od wibracji zresztą diesel nie daje rady
Szybka rajdówka to oczywiste że widlasta benzynkaTraktor jest lepszy ino do nieszybkiej jazdy w błocie i jako wół roboczy w terenie.
Quentil napisał(a):Zawsze konieczność zwolnienia tak na Ciebie działa?![]()
Swoją drogą ładnie ciągnie przy wysokich prędkościach
mcgiver napisał(a):Quentil napisał(a):Zawsze konieczność zwolnienia tak na Ciebie działa?![]()
Swoją drogą ładnie ciągnie przy wysokich prędkościach
konieczność zwolnienia tak na mnie działa jak ktoś nie używa lusterek bo nie bierze pod uwagę że czołg go może rozjechać na obwodnicy przy tej prędkości![]()
ciągnie, ciągnie tak że po 15tyś można uznać remont za udany. muszę kiedyś z ciekawości zmierzyć kompresję
pozatym chetnie bym wymienił parownik bo powyżej 5tyś przy dużym obciążeniu przełącza na benzynę na chwilę ale że tak powiem nie jest to priorytet.
wkurzają mnie tylko popychacze bo kilka klepie i nie pasuje to do silnika po remoncieale trzeba sie nauczyć z tym żyć bo długo nie mam zamiaru zagladać do silnika
![]()
teraz trzeba się wziąć za heble i przeglądnąć zawias i celować w 200km/h
johnwick88 napisał(a):Miałem problemy z knock sensor.
vico napisał(a):Mcgiver ,od prędkości na liczniku odlicz 10 km.Sprawdziłem to u siebie,niestety tak sparowali liczniki z impulsatorem.Dzieje się tak w całym zakresie prędkości.
vico napisał(a):Nie ważne ile przekłamuje i tak jestem pod wrażeniem jak ładnie się wkręca.U siebie wymieniłem silnik z 3,0 dti na 3,2 dohc.Wrażenia z jazdy pozytywne chociaż
Diesel po założeniu do niego instalacji gazowej był o niebo dynamiczniejszy niż obecna benzyna.Chciałbym Cię zapytać jakie masz przełożenia w mostach bo u mnie
obecnie wychodzi na to że gdyby był mocniejszy silnik to przy 5000 obrotów na piątce powinienem mieć z 300 kmh.Mam przełożenie 4,3.Czy są mosty o większym
przełożeniu tak około 4,88,Pozdrawiam.
mcgiver napisał(a):abs generalnie działa , ale czasem sie zapala. muszę przeglądnąć wtyczki bo któraś będzie zaśniedziała.
Bekson napisał(a):Ostatnio zdejmując tarcze z przodu zauważyłem że zębatka ABS była łapana w 3miejscach spawem i na jednym puściło... podejrzewam że to może być przyczyną zapalania się antilocka bo mam tę same objawy, raz jest ok raz nie. Warto sprawdzić. Ja dopiero będę to robił.
mcgiver napisał(a):Dziś przetaczałem w tłokach głębsze rowki pod pierścienie olejowe dwuczęściowe; konkretnie pod sprężynę która sięga prawie 1mm głębiej w głąb półki olejowej w tłoku.
w przyszłym tygodniu mam mieć komplet pierścieni na wszystkie tłoki w tym olejowe ,ale trzyczęściowe których nie chcę i dlatego przerabiam tłoki pod dwuczęściowe
mcgiver napisał(a):Tylko wał z sohc się nadaje do tej wiązki z tym ecu,
Pomijam czujnik położenia wałka , bo to czujnik korekcyjny i jest jakby mniej istotny.
reasumując: na wale z dohc z wiązką z sohc silnik nie odpali ,a jak odpali to jego praca to bedzie loteria zamiast uporządkowanego ciągu zdarzeń
głowice DOHC owszem , wiązka SOHC owszem , ale w tej konfiguracji tylko z wałem SOHC .
vico napisał(a):Na razie brak czasu ale przyszły tydzień zaczynam składać.Tylko nie licz na to że będzie wyglądał jak twój cukiereczek.Pozdrawiam.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości