znaczy w terenie nie jeździsz

, praca ciśnieniem opony ma wiele wspólnego z trakcją w terenie, gdybym miał nadmuchane w montku 2,4 bara w terenie to za chwile bym się za blokadami wyciągarką i trapami rozglądał

jeśli chodzi o opony to warto poczytać u producenta, an przykład BFG pisze, że w MT można bezpiecznie stosować ciśnienie między 1,2 do 4,5 bara (powyżej 4,5 bara zalecają metalowe zawory) w zależności od podłoża po którym jeździmy
druga sprawa to załadowanie auta, geometria itp itd, to co jest napisane to jest sugestia producenta, a nie wymóg konieczny, będzie niższe ciśnienie to będzie większa przyczepność co za tym idzie szybsze zużycie opony (w obrębie 0,1-0,3bara nieistotna różnica ścieralności ale bywa istotna różnica przyczepności)
jeśli ma ktoś auto z ToDem, to ciekawym czy jest napisane to samo, czy jednak różnica ciśnienia przód/tył nie jest mniejsza