Pochwalę się nowym nabytkiem, mam go jakieś 3 tygodnie i tradycyjnie zdążyłem go już popsuć.
Plusy - brak rdzy, reszta taka sobie, ale cena zakupu w zupełności to rekompensuje, urodził się pomysł na pojazd z mostami patrola....ale na teraz ma służyć do zabawy w błocie.
w planach na szybko, podkręcić go na drążkach, rozciągnąć sprezyny, żeby uzyskać jakieś 2,5 cala liftu
wymiana turbo
snorkel
stalowe zderzaki
wolniejsze przełożenia
i będę mieć do Was parę pytań.
1)w którym momencie liftu przełożyć sworznie wahaczy przednich?
2)czy przy ok 2,5 cala trzeba ruszać amory i przewody hamulcowe?
3)wolniejsze przełożenia, ktoś badał temat?
https://www.independent4x.com/Revolutio ... t_p_8.html4)ile liftu potrzeba na 35' ?
5)turbo - gdzie kupić sprawdzone zregenerowane? Ktoś wkładał wieksze?
6)czy ktoś z Was podnosił elektronicznie moc w 4JX1?
7)czy ktoś produkuje sprzęgło spiekowe do tego silnika?
8)czy ktoś robił bardziej wydajny kolektor wydechowy wraz z układem wydechowym?
9)czy znacie firmę, która robi wzmacniane przednie półosie?
W związku z tym, że będę go patroszyć w środku chętnym oddam graty - plastikli, dywany, siedzenia itp. Z zewnątrz zderzaki, poszerzenia[jedno jest urwane przez odlatujące koło]. Jak coś to pisać PW. W zamian przyjme mechanizm opuszczania szyby na korbę a oddam elektrykę
Poniżej foty auta...z feralnego wyjazdu. I pojechałem na zimówkach bo niestety ściąganie koła to była bardziej skomplikowana procedura aniżeli logika by na to wskazywała