
to inne mosty, a kolega ma nowszego montka tyle w temacie, inne półosie, inne dyfry inny most
pocieszny napisał(a):do naszych (tfu do Twojego bo ja już nie mam) tak, ale nie do tych od 3,0
to inne mosty, a kolega ma nowszego montka tyle w temacie, inne półosie, inne dyfry inny most
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):do naszych (tfu do Twojego bo ja już nie mam) tak, ale nie do tych od 3,0
to inne mosty, a kolega ma nowszego montka tyle w temacie, inne półosie, inne dyfry inny most
Czekaj, czekaj, czy ja dobrze rozumiem, ze 4,88 z dziadka/kanciaka pasuje do mostów z Troopera 92-97??
Jake napisał(a):92-97 byłby takie same mosty, wiec by pasowało. Czyli, ze trzeba zorganizowac dwa dyfry z kanciaka i przelozyc? Naprawde to tak proste??
pocieszny napisał(a):Wręcz będe się kłocił że są 3 wersje. Miałem mosty z każdej wersji, `92 (seryjny w moim) `97 szerszy (około 8 cm) ale z gruchą taką jak w `92 i `03 gdzie jest zupełnie inny most. Wszytkie 3 są zamienne na mocowaniach, bo mocowania są takie same, jeśli tylko przełożenie się zgadza można mieć kombinacje jaką się chce
piotr R napisał(a):Rzeźbiłem z przednim mostem z 93 na2002 są dwa rodzaje kielichów i frezów na półosiach i w moście . Rożne długości półosi i wahaczy ,do kupy tego nie poskładasz .
Jake napisał(a):....
Chyba, chyba, ze
do mostu 92-95 zalozyc kielichy od 96-97 (wewnetrzne frezy dyfra powinny spasowac) i wtedy do tych kielichów zapodać długie półosie do długich wahaczy. Ten uklad ma szanse zagrac. Tylko to chyba wiecej kombinowania niz to warte.
pocieszny napisał(a):a czy przypadkiem też w 96 nie zmieniają się sworznie wahaczy?
albo przynajmnniejich mocowanie na wahaczu?
miras7 napisał(a):pocieszny napisał(a):a czy przypadkiem też w 96 nie zmieniają się sworznie wahaczy?
albo przynajmnniejich mocowanie na wahaczu?
Nie, dopiero od 98. Dolny sworzeń jest dłuższy, górny taki sam jak starsze i tylko wahacz górny jest dłuższy
miras7 napisał(a):Ale to nic nie da. 96-97 ma rozłączaną półoś i od 98 również, a poza tym nie założysz kielicha wewn. przegubu z rozłączaną półosią do starego mostu. W mostach 92-95 lewy wewn. przegub ma długą półoś wewn., która jest w rurze mostu aż do dyfra, a już od 96 jest tam krótki frez tylko do przesuwki.
pocieszny napisał(a):stwierdziliśmy że nie pasują plug and play klamoty z przełożeniami do przodu od staruszka
a nie że nie da się wyrzeźbić przełożeń jakie się chcekoszt jednostkowego wykonania przełożeń do samochodu to coś koło 5-8 tysi
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości