"trwałe" i "najtaniej jak się da" to dwa sprzeczne pojecia
.
a bohater programu tzw " łysy" , to dla mnie koleś bez pojęcia który ma parcie na szkło
, ale prezentuje chyba najbardziej racjonalne acz chwilowe przywrócenie stalówek do zycia
felg stalowych nawet po piaskowaniu i malowaiu proszkowym nie da sie poprawnie zregenerować na dłużnej niż 2 sezony w naszym kraju, pieniądze wyrzucone w błoto...
piaskowanie nie daje gwarancji na sukces z pewnego technicznego niuansu, otóż łączenie środka felgi z rantem to niestety najbardziej niedostępny bastion rudiego.
też kiedyś dałem do wypiaskowania i malowania proszkowego felgi na komplet zimówek do bety i juz po roku z tamtego rantu rudi wyłaził
.
Tydzień temu odbierałem pod zlecenie detale z lakierni proszkowej i pytałem z ciekawości szefa firmy o regeneracje stalówek 13" do corsy syna to powiedział mi 70zł/szt za piaskowanie z malowaniem i nie do końca jest na to gwarancja, własnie przez to łaczenie blach.
niby po malowaniu wlewają do tego rantu konserwację , ale to i tak drut-projekt .
weż to sprzedaj na wagę
alu wypiaskujesz , tryśniesz podkład do alu , na to baza , potem klar i bez uszkodzeń mechanicznych wytrzyma to naście lat.
stara przerdzewiała stal jest warta tyle co waży
leczenie przerdzewiałej felgi stalowej to jak przywracanie do zycia bałwana w marcu; prędzej czy później i tak zdechnie i tak zdechnie
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę