Lift budy

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Lift budy

Postprzez croochy » 21 lip 2010, 13:27

Siema

Pytanie ktoś juz robił?

Z czego zastosowaliście tuleje?
Przewody hamulcowe, czy tez kolumna kierownicza nie sprawiają problemu?
To ze lewarki się skróca to wiem
Wszystkie śruby sa przelotowe buda- rama, czy sa jakieś nakretki wspawane w bude?
Co z wentylatorem chłodnicy? trzeba przerabiać osłone, czy wystarczy zdemontowac/opuscić itd

Przymierzam się do filtu 30-40 mm i wolałbym uniknąć, oczywiście jak zrobie wszystko opisze :)21


z góry dzieki za pomoc
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Lift budy

Postprzez hassan » 21 lip 2010, 17:50

osłony wentylatora nie da się od tak opuścić, bo na dole jest wąż odprowadzający chłodziwo - przynajmniej w dieslu. Trza by jakoś ją podciąć.

A tuleje widziałem w milnersie, chyba cos koło 100 kosztowały + przesyłka też koło 100, ale głowy nie dam :-)
był: Opel Monterey A 3.1 LTD '96, 265/75/16 BFG AT, +2" Lovells
jest: VW Transporter T3 Syncro

nigdy nie mów nigdy...
Avatar użytkownika
hassan
 
Posty: 599
Dołączył(a): 31 paź 2008, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lift budy

Postprzez croochy » 21 lip 2010, 18:00

to ja sobie kupie wałek polimidowy, stane przy tokarce i wytocze, zastanawie mnie głównie jaka średnica. Kwestia samych podkładek i ich wykonania jest najprostsza w smym procederze
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Lift budy

Postprzez loogin72 » 20 cze 2012, 23:07

Witam czy jest mozliwe zeby ktos z szanownych uzytkownikow dodal zdjecia tulejek jak sa zrobione i czy mogl by opisac troche dokladniej jak zrobic ten lift budy poniewaz w kazdym prawie poscie pisze tylko powieszchniowo a dlamnie i mysle ze jeszcze paru osob przydal by sie poradnik, prosze o wyrozumialosc, pozdrawiam.
Avatar użytkownika
loogin72
 
Posty: 18
Dołączył(a): 03 cze 2012, 17:08
Lokalizacja: Iceland

Re: Lift budy

Postprzez mario_gdynia » 21 cze 2012, 10:36

W moim 3.1 Td ,3 lata temu podnosiłem bude od ramy o 5 cm. Pamiętam,że dystanse zleciłem zrobić z aluminium,bo akurat miałem zbyteczne odpady w podobnych wymiarach. Śruby musiałem zakupić nowe ,tylko nie zwykłe z metalowego,lecz te o wiekszej twardości.Delikatnie musiałem naciągnąć i poluzować wężyki metalowe hamulcowe.Tylnie i tak musiałem wymienić na nowe,więc pociągnąłem miedzianki. Co do ukł. kierowniczego, akurat te 5 cm liftu, jest bezpieczne,aby kolumna kierownicza pozostała bez przeróbek i przy skręcie nie wyskoczył frez :) Pamiętam,że w części tylniej miałem problemy z śrubami,niestety musiałem je ciąć i rozwiercać.Po podniesieniu budy,dobrze odrdzewić pas pod dolny karoserii przy chłodnicy.Chyba tylko tyle,nie pamietam więcej. Osłony od wiatraka nie miałem,więc nie wiem o co z tym chodzi :) Aha,z tyłu od strony kierowcy wychodzi wiązka do min. świateł w zderzaku,sprawdzić czy ma luz,u mnie nie było... :evil:
Trooper 3,1 Td Long , Monterey 3,2 Long Lifting , L.Countach xxx ,Polowanie na Suburbana...
mario_gdynia
 
Posty: 158
Dołączył(a): 22 lut 2010, 08:46
Lokalizacja: Gdynia - Puck


Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 120 gości

cron