pocieszny napisał(a):to są 2 różne silniki,
3,2 jest na hydraulice ten z froty już nie, bardziej przypomina 3,5 i elektrycznie i mechanicznie niż 3,2
Jake napisał(a):podniesiono moc SOHC do 190 KM (to byl nadal jeszcze silnik 6VD1 3.2l SOHC ale z pewnymi zmianami - zapłon na cewkofajkach, inne ECU i wspomniana wyzsza moc) - takiej wersji nigdy nie bylo na rynku europejskim.
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):to są 2 różne silniki,
3,2 jest na hydraulice ten z froty już nie, bardziej przypomina 3,5 i elektrycznie i mechanicznie niż 3,2
No toż to pisałem 3.2 z Froty to jest to samo co 3.5 tylko z krótszym skokiem tłoka, przez co mniejsza pojemnosc.
Bezbolesnie i bez przeróbek mozna wsadzic dowolne SOHC lub DOHC o oznaczneniach 6VD1 i 6VD1W z lat 1992-1997. W Europie w zasadzie dostepne wylacznie te pierwsze. Przedliftowe 3.2 DOHC byly w Trooperach i Rodeo na rynek US, wygladaja tak:
vico napisał(a):Różnica duża i w jezdzie i konsumpci oleju.
vico napisał(a):Mcgiver ,Rozwijam myś z silnikami.Wyrzuciłem 3,0 dti choć chodził rewelacyjnie a zwłaszcza z lpg.No cóż ,nie cierpię smrodu ropy.Wsadziłem 3,2 177kM po remoncie
ale i tak żarł olej i mocy trochę mało.Finalnie kupiłem 3,2 205kM z froty.Lekki remont i po 30000 km dolewka oleju 100ml.Da się jezdzić choć dizlok był żywszy.Tyle
w temacie.Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości