Legend napisał(a):a jest ktoś w PL, kto jest w stanie napisać ulepszenie mapy do ISuzu np pod kompresor?
Witam
Poszukuję schematu do instalacji det3 w silniku V6 isuzu .
Kod silnika to 6vd1 , z zapłonem Abimex.
Czujnik położenia wału współpracuje z nacięciami na wale co 60st ,a w gmp pierwszego cylindra są dwa nacięcia
W silniku seryjnie nie ma przepływomierza , a jest mapsensor do 1bara.
W silniku chcę zainstalować kompresor EATON M62 z elektrosprzegłem
Czy jest jakiś gotowy schemat do jakiegoś silnika na którym się mogę wzorować przy podłączaniu ?
Ewentualnie proszę o jakieś wskazówki co gdzie podłączyć, lub gdzie tych wskazówek szukać.
Proszę o w miarę szybka odpowiedź czy jesteście mi w stanie pomóc.
Dziękuję.
Pozdrawiam
R.P
----------------------------------------------------------------
Hello,
Niestety nie posiadamy żadnego schematu o Pana silnika, zarówno podłączenia DET3, czy też instalacji samego silnika.
Mogę tylko podpowiedzieć jak podłączyć urządzenie.
Z opisu sygnału z czujnika położenia wału, DET3 nie będzie w stanie przyspieszać zapłonu. Jedyna możliwość w tym przypadku to tylko opóźnienie kąta wyprzedzenia. Dla wieńców zębatych niestandardowych wybiera się tryb "Retard single signal" Sygnał przez urządzenie jest opóźniany aby uzyskać zadany kąt zapłonu.
Podłączenie jest bardzo proste, w zależności od czujnika który znajduje się w silniku, sygnał z czujnika położenia wału podłącza się do wejścia ignition in, a sygnał już przetworzony przez DET3 z ignition out (lub z bipolar ignition out w przypadku czujnika magnetorezystacyjnego).
Przewód sygnałowy z map sensora należy podłączyć do jednego z wolnych wejść analogowych, a przetworzony sygnał należy podłączyć do wyjścia analog out.
Wszystko informacje, o podłączeniu DET3 zawarte są w instrukcji obsługi, zachęcam do przeczytania.
Greetings
------------------------------
Artur Kisielewski
ECUMASTER
Office and Service
ul.Bronowicka 38/8
30-097 Kraków
Poland
Legend napisał(a):pakowanie kompresora czy robienie czegokolwiek w tą stronę bez zmiany pracy ECU jest bezsensu, gdzieś w necie znalazłem gościa co założył kompresor, oczywiście w USA, ale nic nie mówił o modyfikacjach elektroniki silnika, napisałem do niego maila - też bez odp. Kiedyś za czasów Hondy gośc w usa zmieniał chip w ecu i tam cuda robił, jak już bedzie tak daleko to spróbuję jeszcze się do niego odezwać. A ktoś tu jest zalogowany na planetisuzu?
Legend napisał(a):nie twierdzę, ze jest to zły kierunek bo wiele osób to stosuje i działa. Ecumaster jest łatwiejszy do zrobienia niż programowanie parametrów i wymiana elementów na płycie układu w ECU.
Być może skieruję się w strone chin, bo jak się domyślam[jeśli źle to wyprowadź mnie z błędu], że nauczenie urządzenia typu ecumaster parametrami wymaga znajomości jedynie wartości, które muszą byc dobrane do danej jednostki jeśli chodzi o jej moc, a czy to ecumaster czy chiniol nie powinno mieć znaczenia.
Legend napisał(a):pakowanie kompresora czy robienie czegokolwiek w tą stronę bez zmiany pracy ECU jest bezsensu, gdzieś w necie znalazłem gościa co założył kompresor, oczywiście w USA, ale nic nie mówił o modyfikacjach elektroniki silnika, napisałem do niego maila - też bez odp. Kiedyś za czasów Hondy gośc w usa zmieniał chip w ecu i tam cuda robił, jak już bedzie tak daleko to spróbuję jeszcze się do niego odezwać. A ktoś tu jest zalogowany na planetisuzu?
mcgiver napisał(a):Dla 15-25 koni nie warto robić tak skomplikowanej modyfikacji jak dołożenie kompresora
no to już ma sens tylko patrzeć jak zaczną z allegro znikac kompresoryJake napisał(a):Przeniosłem tu posty o kompresorze z działu giełda.
-------mcgiver napisał(a):Dla 15-25 koni nie warto robić tak skomplikowanej modyfikacji jak dołożenie kompresora
Dobra, troche mi sie popierdzieliło z pamieci z wartoscia. Strone wczesniej w tym temacie wrzucalem wykresy z hamowni od yankesa. Przyrost to jakieś 55KM. Bez modyfikacji ECU.
mcgiver napisał(a):ja miejsce na pasek kompresora przewidziałem przy remoncie wytaczając w kole pasowym siedzenie z przodu pod dodatkowe koło
Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości