miras7 napisał(a):Nie zakładaj opony szerokiej 12.5 na felgę 7".
pocieszny napisał(a):34x12 wchodzą z podniesioną lekko budą bez scen, nie przesadzaj
jeździłem tak kilka ładnych lat, w większości na 2-3 calowy lift wejdą każde 33 przy odsadzeniu +12 lub 0 nic nie obciera
zaznacze tylko że ograniczniki skrętu miałem tak rozkręcone że felga potrafiła trzeć o stabilizator
miras7 napisał(a):Sam nie widzę wielkiego sensu i dostrzegam wiele wad, dlatego szukam potwierdzenia moich rozterek
pocieszny napisał(a):34x12 wchodzą z podniesioną lekko budą bez scen, nie przesadzaj
jeździłem tak kilka ładnych lat, w większości na 2-3 calowy lift wejdą każde 33 przy odsadzeniu +12 lub 0 nic nie obciera
zaznacze tylko że ograniczniki skrętu miałem tak rozkręcone że felga potrafiła trzeć o stabilizator
Jake napisał(a): Teraz przejrzałem sobie ten temat pare stron wstecz i moja uwage przykuły opony mcgivera - Achilles Desert Hawk A/T. Ten sam rozmiar, który planuje w Toyocie, wygladaja fajnie, a bieżnik jak na przeznaczenie 4-Runnera tez calkiem odpowiedni. Wiem, ze gentelmeni o pieniadzach nie rozmawiaja, ale pamietasz moze w jakim zakresie cenowy były? Tak jeszcze przez ciekawosc, felgi jak pamietam, masz 16x7 ET10, prawda?
mcgiver napisał(a):nie poznaje Cię : ponizej 35" to nie ma gadki , a teraz jeszcze AT? ...
widzę że temat ewoluuje jak ET-10
buahahah dobrze Ci tak
mcgiver napisał(a):1,6 klocka zamknąłem temat łącznie z kosztami wymiany ogumienia z wyważaniem
własnie musze na dniach zmienić koła bo juz temperatury odpowiednie i rozpocząć 3 sezon na tych kołach
Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości