miras7 napisał(a):A masz już luzy? Czy tylko tak profilaktycznie? Jak nie ma luzu to wystarczy umyć, nasmarować i założyć dobre gumy. Np ze starych końcówek, które chyba wymieniłeś. Lub nawet kupić jakieś najtańsze końcówki z Ursusa, aby tylko gumki pasowały.
Legend napisał(a):przekładnia ma regulację - luz książkowy to 3cm.
ja drązek srodkowy regeneruje na nowych sworzniach w zakładzie co takie tematy robi.
Jake napisał(a):Luz lubi sie tez tworzyc w przekladni...
Legend napisał(a):wkładają sworznie z kalamitką i regulacją luzu - mój będzie miec małe kółka i zobaczymy ile to wytrzyma.
Legend napisał(a):120pln, bede to miec to wstawie foto, właśnie się "robi" i czekam.
Legend napisał(a):120pln, bede to miec to wstawie foto, właśnie się "robi" i czekam.
Legend napisał(a):nie byłem go jeszcze odebrać bo mam zylion spraw na głowie a auto i tak w proszku. Możliwe, że będzie to w tym roku.
Jake napisał(a):@miras: A ja chce taki drążek? Jeszcze łba tam nie wkładałem zeby zobaczyc w jakim moj jest stanie, ale moze warto prewencyjnie zregenerowac?
miras7 napisał(a):Piotrze - trzeba by to jakoś załatwić inaczej... mam jakieś "luźne" drążki, może by je wysłać, zregenerować i potem gotowe sobie podmienimy na aucie (w sensie ja sobie odłożę na półkę a Ty sobie podmienisz). Trzeba tylko ogarnąć logistycznie kto komu gdzie wysyła itd. Żeby sie nie narobić za dużo
mcgiver napisał(a):Wy jakieś dziwne problemy macie ,
u mnie zaraz się na 370tyś obróci i jakos nie kojarzę takich zagwózdek ;
ja to tylko wymieniam heble , gumy , no i silniki V6 , same eksploatacyje sprawy , no nie ?
miras7 napisał(a):Jake napisał(a):@miras: A ja chce taki drążek? Jeszcze łba tam nie wkładałem zeby zobaczyc w jakim moj jest stanie, ale moze warto prewencyjnie zregenerowac?
W tych klamotach swoich nie masz? Policzę któregoś dnia ile tego mam. Może hurtem wyślę... Jeśli obsługują wysyłkowo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości