Isuzu Rodeo 3.2 V6 177 kM
Samochód pochodzi z salonu w USA. Użytkowany był 22 lata przez tylko jedną osobę.
Odkupiony został przeze mnie i szykowany pod wyjazd z kraju. Nacodzień użytkuję go na południu Francji. W okresie świątecznym 24.12-10.01 będzie dostępny w Łodzi lub okolicach – do umówienia.
Isuzu był kompleksowo przygotowywany przede wszystkim pod względem mechanicznym ale również i wizualnym zaraz po zakupie.
Przeprowadzony serwis przy przebiegu 95 tys mil (152 tys km):
- zestaw rozrządu (pasek, pompa, napinacz, rolki)
- pasek osprzętu
- olej 5W40 z filtrem
- filtr powietrza
- filtr gazu
- cały płyn chłodniczy
- serwis, regulacja GAZU (TomGaz)
- akumulator
- zbieżność
- olej z filtrem w skrzyni biegów Dexron II (zalecenia producenta)
- krzyżaki na wale
- płyn hamulcowy DOT3 (zalecenia producenta)
- 4x amortyzatory KYB
- tylne resory oddane do habrowania w Zgierzu
- tuleje gumowe resorów
- czyszczenie EGR
- obsługa klimatyzacji – nowy czynnik (klimatyzacja sprawna i szczelna)
Cała tapicerka wraz z podsufitką została gruntownie wyprana ciśnieniowo. Na końcu wykonałem ozonowanie.
Kilka słów:
Tapicerki materiałowe – nie posiadają żadnych uszkodzeń. Niektóre plastiki jedynie posiadają ślady użytkowania (sporadyczne rysy).
Wszystkie wnętrza są kompletne.
Oryginalne naklejki oraz inskrypcje.
Wszystkie szyby są oryginalne.
Rama zdrowa, nigdzie nie jest pognita lub przerdzewiała – posiada nalot rdzy co jest racjonalne w tym wieku.
Karoseria, podłoga nie posiada korozji. Kilka punktów wymaga konserwacji ale nie ingerencji blacharza!
Wszystkie systemy elektryczne, układy ciśnieniowo – podciśnieniowo są sprawne.
System komputerowy działa bez zarzutów – brak jakichkolwiek błędów.
Skrzynia działa bez zarzutów – biegi przełączają się płynnie bez szarpnięć.
Reduktor rozdziela bez problemu na wszystkie trzy pozycje.
Most jest cichy – nic nie wyje.
Przy długiej strasie rozwijałem prędkości do 140-150 km/h bez żadnego trudu. Ale wiadome - to nie jest samochód do takiej charakterystyki jazdy.
Ważność butli jest do 13.07.2021r
Spalanie gazu w trasie 13L
Samochodem od momentu wyjazdu z kraju zrobiłem 16 tys km. Z czego 4 tys km ciągłej jazdy przez cztery kraje w dwie strony.
Przed samym wyjazdem ponownie wymieniłem olej, filtr etc.
Zostało kilka drobiazgów do zrobienia na które nie mam czasu jak:
przymocować brakujące dwa łuki nadkola
przykleić brakujące napisy chrom (posiadam je)
wymienić przedni prawy przegub
"kły"przedniego zderzaka - można pokusić się o chromowanie
hamulcami można by się zająć pod koniec przyszłego roku
Reszta zdjęć które nie zmieściły się na ogłoszeniu znajdują się w galerii:
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/ ... 274/1#zdj3
Handlarzom uprzejmie dziękuję. Kwota jak każda jest do rozsądnej negocjacji ale proszę zachować zdrowy rozsądek – samochód jest sprawny! Ale to nie jest auto z salonu – nie zapominajmy o tym.
Więcej zdjęć jest w ogłoszeniu: https://www.otomoto.pl/oferta/isuzu-tro ... sPreview=1