mcgiver napisał(a):mój brał 3litry 15w30 na 1tyś przebiegu
po takim tam małym remoncie łącznie z przeróbką tłoków pod pierścienie olejowe dwuczęściowe + dodatkowe dreny w półce pierścieni olejowych , przez pierwsze 20tyś nie brał nic , ale teraz po 50tyś od remontu z 1liter na 8,5tyś trzeba dolać, tyle że jeżdżę na 5w30.
frotman napisał(a):mcgiver napisał(a):mój brał 3litry 15w30 na 1tyś przebiegu
po takim tam małym remoncie łącznie z przeróbką tłoków pod pierścienie olejowe dwuczęściowe + dodatkowe dreny w półce pierścieni olejowych , przez pierwsze 20tyś nie brał nic , ale teraz po 50tyś od remontu z 1liter na 8,5tyś trzeba dolać, tyle że jeżdżę na 5w30.
a dlaczego akurat dwuczęściowe? szczelina w rowku tłoka poza limitem czy ocb?
frotman napisał(a):hmmm dla mnie trochę dziwny jest taki skok z niczego na litr. kompresyjno zgarniający dobrze założony? może za duży luz w rowku i już zdarty? a może honowanie zbyt grubą gradacją?
frotman napisał(a):ooo widzę, że jest guru. więc jak ta wiedza wszechpotężna to czym ten ubytek jest spowodowany?
frotman napisał(a):w specyfikacji oleju wiem co oznaczają obie liczby ale widzę, że ty niekoniecznie
frotman napisał(a):a to jest miejsce do przedstawiania dorobku?? no to gratuluję. jestem ciekaw czym pan magister może się pochwalić
frotman napisał(a):hahaha a ty myślisz, że na elektordzie mnie nie ma? w dorobku mechanicznym myślę, że ciut więcej niż Ty
frotman napisał(a):Wiem miszczu- ja już w Twoim dorobku widzę stwierdzenie, że gaz dobija cylindry bo wypala olej brawo. umiesz gaz zmieszać z olejem? bo ja nie i myślę, że ani tu ani na elektrodzie nikt tego nie potrafi. Ale szacun- będzie nobel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości