pocieszny napisał(a):niestety 1 kontrola i leżysz i kwiczysz, taniej pozostawić lampy od angola nie ruszane, zabiorą DR i każą zmienić+ koszt przeglądu dodatkowego(nie całościowy)
Quentil napisał(a):Angliki świecą tak jak europejskie tylko na odwrót. W obu przypadkach mamy do czynienie z niesymetrycznymi.
Symetryczne to USA.
mcgiver napisał(a):naszczęście na razie to są luzne dywagacje bo zanim auto zacznie jeżdzić to trochę wody upłynie , ale może i nawet wreszcie pis w miedzy czasie zostanie wystrzelony w kosmos, jako ekipa doświadczalna na marsie ,
w piatek to by był powód do toastu , dziś to jest dobra kwestia na spokojny sen
Jake napisał(a):Takich jaj o jakich mowi pocieszny to przez 12lat jezdzenia po calej Polsce i kawalku Europy jeszcze nigdy nie doswiadczylem,
Quentil napisał(a):Regulacja lamp to osobna kwestia i w tym temacie nic się nie zmienia specjalnie. Jak zasłonisz niepożądaną wiązkę to odcięcie będzie płaską linią po prostu.
Przy czym ewentualne przeróbki będą zauważalne z zewnątrz.
generalnie, nie twierdzę że to nie jest wyjście, bo stary też ma swój urok , jeżdżę takim i nie narzekam , ale skoro jest już komplet poliftowy to chciałbym go zaadoptować , szkoda przez same lampy zrezygnować z tego kompletu tymbardziej że jest z kompletnym i sprawnym systemem myjącym czyli z wycieraczkamipocieszny napisał(a):z waszych dywagacji stwierdzam, że szybciej i legalniej wstawicie lampy od starego troopera
mcgiver napisał(a):... trzeba poprostu doświadczalnie przenieść na najbliższe sąsiedztwo żarówki i to będzie taki mały diwajs że na pewno nie będzie tego widać z zewnątrz, tak to widzę , a czy to ma sens to trzeba dopiero spróbować to metodą prób i błędów .
Wiem może ktoś się dziwić ,ale ja własnie tak mam że jak coś się mi upierdoli w głowie to znajdę niekonwencjonalny sposób
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości