Jake napisał(a):Co do kanałów wodnych - wyglada na to, ze masz komplet. Mostek laczacy jest tylko z przodu. Tamte tylne wolne króce maja zostac wolne - one sa zaslepione brokami tak jak widac na foto ktore wrzucilem.
Nie. Czujnik stukowy jest miedzy głowicami, pod kolektorem dolotowym, wkrecony w prawa glowice, mniej wiecej na wysokosci srodkowego cylindra, w formie takiego małego ufo
index.jpg
Ten prostopadłoscian na Twoim foto to kondensator filtrujacy zaklocenia od cewek, od HV itp. W japończykach jest ich duzo tu i owdzie. Zmniejszaja ilosc wysokich czestotliwosci w instalacji.
no rozjebałeś mnie teraz

, te kanały faktycznie są zaślepione

, ja musze isć do okulisty

,
a ten bączek , to nie przyszło mi do głowy że to jest pingdetector , wyglada raczej jak jakiś odpowietrznik , ale faktyczne we wiązce jest wtyczka która do tego chyba pasuje.
silnik jednak będzie stawiany z tą wiązką na speduino bo jest w całkiem, dobrym stanie , trzeba tylko polutować miejsca po wycietym lpg , i wyciąć egr oraz elektrozawór zmiany długości dolotu, nie wiem co będzie z tym kondensatorem , się zobaczy, ale w standalone może nie być na to miejsca....
generalnie sytuacja się dynamicznie zmienia i chyba raczej na pierwszy ogień pojdzie silnik , a rama i buda później. kolektor dolotowy idzie na żyletki , ale dolna część z gniazdami wtrysków zostanie wykorzystana w costomie , musze to obgadać ze spawaczem-artystą , czy da rady to zadoptować w nowym plenum
