a po co? bierzesz skrzynie Aisina z Toyoty i teruktor pasujący do skrzyni, jest ich kilka jak stryjenka życzy
tak jak mówie problem jest w tym że nie ma czym tego wysterować
Legend napisał(a):pewnie jest jakiś wzór gdzie podstawia sie zmienne aby wyliczyć właściwe przełożenie i to w taki sposób aby poskładąc auto z "dobrych klocków"
czyli nawet jeśłi zostawić silnik 3,5 to skrzynia z czegoś innego a reduktor...robur? Zresztą ta skrzynia to pewnie umrze szybko przy 35-37 calach. Jak ona na asfalcie zdycha.
Lub najłatwiej..mosty z GU?
Pamiętam, że na forum był chyba Monterey na patrolu, ktoś ma foty lub link bo nie potrafię się dokopać do tematu.
Ten poniżej mnie "natchnął"
niedzwiedz napisał(a):Możliwe, ze panele były instalowane zamieniane zależny na jaki rynek było auto?
Quentil napisał(a):Znalazłem ten temat http://trooper4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=5658, ale nie chce mi się go przeglądać
mcgiver napisał(a):gdzie są te serwa? da się to ogarnąć bez rozwalania całego kokpitu?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości