Jake napisał(a):Ten to jest ambitny, dwa na raz bedzie remontowal

A moze trzy na raz? Bo jeszcze 3.2 SOHC stare?
tu już nie chodzi o ambicję żeby to robić na raz, poprostu części na rynku jest coraz mniej do tych samochodów , a że (nie licząc czołga którym jeżdżę) mam praktycznie dwa kompletne silniki 6ve1 + w koncie 6vd1 i w zasadzie 3 kompletne samochody z których do celowo dwa będą konkretnie porobione to dobrze by było z tego zrobić użytek . Nie mówię że wciągnę wszystko i w każdej cenie , ale jeśli ktoś się będzie chciał pozbyć w normalnych pieniądzach to czemu nie.
Ostatecznie zostanie ożenić głowice na płytkach z 6ve1 z dołem z 6vd1 tylko że nie jestem pewny stanu wału w moim starym motorze który stoi w koncie od kilku lat , bo ostatnie dni jazdy to już było postukiwanie panewki , więc na warsztat wtedy wjechałem w zasadzie w ostatnim momencie na wymianę wyremontowanego i czekającego od kilku tygodni motoru

docelowo będzie :
Niebieski kompletny polift zrobione na najkościelniejsze auto
Szara Przejściówka z szerokimi mostami ,poszerzeniami i starym przodem z hybrydą 3,2 pod maską
Grunt to mieć offset na każdą okazję
