pocieszny napisał(a):zapewne trójnik i 2 elektrozawory, chyba tak wg prawa jest wymagane ale co do tego pewności nie mam
mcgiver napisał(a):...
co do legalności wsadzenie butli lpg w miejsce baku benzyny, to ze 3 lata temu poruszyłem ten temat z jednym diagnostą , to stwierdził że to jest nie do końca legalne , ale jesli zbiornik benzynowy byłby tak wykonany że działał by na fabrycznym osprzecie , z oryginalną pompą i odpowietrznikami , oraz współpracowałby ze wskaznikiem na desce , to mógłby się podpisać pod takim rozwiązaniem.
Jake napisał(a):Swoja droga, miedzy panhardem a tylnym zderzakiem jest naprawde tylko 600mm?
miras7 napisał(a):Dobrze, że nie masz tam korektora siły hamowania, bo też przeszkadza. Mierzysz pomiędzy podłużnicami ramy czy zostawiasz uchwyty oryginalnego zbiornika?
mcgiver napisał(a):korektor w tym miejscu jest do przejściówki, w policie jest w innym miejscu w zasadzie za polem numerowym ramy patrząc z boku.
...
Jake napisał(a):Huh, rzeczywiscie Trooper ma krótką dupke. Dopiero co montowałem zbiornik paliwa u siebie lezac plecami na bruku ze zbiornikiem nad głową, ale jakos tak wydawał sie taaaaaki wielki
A powaznie, to idelana byłaby krótka bulta cylindryczna o duzej srednicy. Problem w tym, ze takowe nie istnieja niestety.
Toroidalna 600mm to max 55l. Mało. Ale gdyby dało się upchnąć 630mm to max byłoby 69l - juz relatywnie do przyjęcia.
mcgiver napisał(a):Jake napisał(a):Huh, rzeczywiscie Trooper ma krótką dupke. Dopiero co montowałem zbiornik paliwa u siebie lezac plecami na bruku ze zbiornikiem nad głową, ale jakos tak wydawał sie taaaaaki wielki
A powaznie, to idelana byłaby krótka bulta cylindryczna o duzej srednicy. Problem w tym, ze takowe nie istnieja niestety.
Toroidalna 600mm to max 55l. Mało. Ale gdyby dało się upchnąć 630mm to max byłoby 69l - juz relatywnie do przyjęcia.
a liczysz poduszkę przynajmniej 15% ??
Jake napisał(a):mcgiver napisał(a):Jake napisał(a):Huh, rzeczywiscie Trooper ma krótką dupke. Dopiero co montowałem zbiornik paliwa u siebie lezac plecami na bruku ze zbiornikiem nad głową, ale jakos tak wydawał sie taaaaaki wielki
A powaznie, to idelana byłaby krótka bulta cylindryczna o duzej srednicy. Problem w tym, ze takowe nie istnieja niestety.
Toroidalna 600mm to max 55l. Mało. Ale gdyby dało się upchnąć 630mm to max byłoby 69l - juz relatywnie do przyjęcia.
a liczysz poduszkę przynajmniej 15% ??
Mowie o pojemnosci nominalnej. 93l które mam w 4R to tez nominalna pojemnosc.
mcgiver napisał(a):Jake napisał(a):Swoja droga, miedzy panhardem a tylnym zderzakiem jest naprawde tylko 600mm?
między panem twardym a konstrukcją haka jest niestety tylko tyle , dwie butle w kształcie walca fi315 wejdą na styk , z czego ta z tyłu musi być krótsza bo są tam w rogach wzmocnienia tylnej części ramy , przednia może być z 150mm dłuższa , narazie jeszcze zastanawiam się i mierzę co by tam zmieścić innego , ale ze względu na aurę i pogłebiony na jesień a niezabetonowany kanał mam w kanale cały czas wodę co mnie skutecznie odstrasza od roboty .
mcgiver napisał(a):co ma nominalna pojemność do aspektu użytkowego??
podpowiem Ci : NIC
pocieszny napisał(a):zrób lift 2 cale i opuść panhard o wartość liftu, zawias wraca do fabryki i problem braku miejsca przestaje istnieć
Powrót do Isuzu Trooper II FL / Opel Monterey B (1998-2002)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości