rozumiem że rozdwajasz włos na czworo i szukasz rożnych aspektów awarii, ale olej to .
pod linkiem jest fotka z nowymi i starymi uszczelkami 6ve1 i jedna stara 6vd1 , które mam , poza tym że jest różna liczba otworów to otwory również są małe.
https://photos.app.goo.gl/wq8WQzPG6WdtqfUAAPodejrzewam że tutaj chodzi o nadanie konkretnej cyrkulacji płynu , zamiast chaotycznej jeśli wszystkie otwory były by tej samej wielkości.
z mojego punktu widzenia źle dokręcone śruby głowic to jedyna przyczyna awarii. Oczywiście zakładam że jest tak jak pisałeś że niektóre szły prawie palcami , a niektóre przedłużką.
Mam nadzieję że jedynym skutkiem źle dokręconych śrub jest to że trzeba to zrobić od nowa niewielkim nakładem , i nie ma jakichś większych szkód typu pęknięta głowica lub inne kwiatki.
dla przypomnienia ja przy remoncie zostawiłem stare śruby i po 4 latach i 70 tyś przebiegu jest wszystko ok mimo że auto dostaje w pizdę codziennie
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę