Pisze to w drugim poscie , zeby nie zamotac . O jakiej wadzie piszesz . Móglbys przyblizyc temat podajac szczególy . Dobrze by bylo wiedziec jakie silniki maja ta wade .Jesli to jest wada fabryczna , moze mozna by wyszarpac cos od producenta . Bardzo prosze o odpowiedz - pozdrawiam .HIPIS napisał(a):jeśli to automat to może to być wada {niektóre sztuki) tak było u mnie ,wał miał luz przód-tył czujnik go nie wykrywał,jak się pokręciło rozrusznikiem wał sie zbliżył do czujnika to odpalił.Ten luz można sprawdzić.Naprawiali mi to w DELTA WROCŁAW
SUPER TROOPER napisał(a):Mam pytanie - Czy zmieniales czujnik cisnienia przy listwie wtryskowej . Jezeli nie , to jednak spróbuj . U mnie mechanicy , pierwsze co robia to zmieniaja ten wlasnie czujnik , nastepnie sasiedni czujnik temperatury , a jezeli wiazka kabli do nich ma we wtyczce olej ( w tej poza silnikiem ) to równiez ta wiazke kabli równiez zmieniaja . To wymaga tylko dwie , moze trzy godziny pracy . Jesli komputer nic nie wykazal , to moze to byc to . W takiej kolejnosci wadliwosci to owe czujniki maja pierwsze miejsca . Objawy , które opisales idealnie pasuja do moich - wymiana czujnika i okey .
MG555 napisał(a):SUPER TROOPER napisał(a):Mam pytanie - Czy zmieniales czujnik cisnienia przy listwie wtryskowej . Jezeli nie , to jednak spróbuj . U mnie mechanicy , pierwsze co robia to zmieniaja ten wlasnie czujnik , nastepnie sasiedni czujnik temperatury , a jezeli wiazka kabli do nich ma we wtyczce olej ( w tej poza silnikiem ) to równiez ta wiazke kabli równiez zmieniaja . To wymaga tylko dwie , moze trzy godziny pracy . Jesli komputer nic nie wykazal , to moze to byc to . W takiej kolejnosci wadliwosci to owe czujniki maja pierwsze miejsca . Objawy , które opisales idealnie pasuja do moich - wymiana czujnika i okey .
a gdzie i za ile można kupić ten czujnik oleju, temperatury i wiązkę ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość