max667 napisał(a):1.Sprzęgi na pewno automaty.
2.Źle zalączasz napęd albo nie zrozumialem do końca twojego opisu...
-powinieneś się zatrzymać, przelożyć drążek w pozycję 4h/4l (nie używaj tego na nawierzchniach utwardzonych bo możesz rozwalić reduktor, most albo huby)
-cofnąć parę/parenaście metrów aż sprzęgielka zaskoczą
-dopiero ruszasz do przodu
-żeby rozlączyć napęd też trzeba się zatrzymać, wajcha na 2H i cofnąć kilka metrów aż sprzęgi puszczą
3.Guzik jest od EGR'u, taki dogrzewanie silnika w zimowych warunkach- poczytaj na forum jest o tym szerzej opisane.
danti napisał(a):
Odp 2: po załączeniu dzwigni na 4H nie cofa się tylko jedzie do przodu. Wtedy sprzegi zaskakują. Cofa się w momencie przełączenia z 4h na 2h i rozłączenia sprzęgiełek.
3 EGR nie jest do dogrzewania silnika: http://pl.wikipedia.org/wiki/System_recyrkulacji_spalin
Co to za manuale za 520zł?
harleyjunior97 napisał(a):serdecznie dziękuję za tak pomocne w tej sytuacji odpowiedzi lecz mam jeszcze jedno pytanie bo mam u siebie spryskiwacze na reflektory no i niewiem którym guzikiem sie je włącza więc jakby ktoś dał radę mi na to odpowiedziać to bardzo dziękuję
Jozef napisał(a):w wiekszosci aut ze spryskiwaczami lamp to dzialaja one dopiero po wlaczeniu swiatel, ale sam wlacznik spryskiwaczy moze byc gdzie indziej
Nahen/thor_ napisał(a):A Trooper II to określenie Isuzu dla modeli z silnikiem 2.8TD i 2.6i. Alecz czy sprzedawcy na allegro o tym wiedzą to insza inszość i mogą mieć na myśli generację Monyereya.
harleyjunior97 napisał(a):Uwaga Uwaga
potrzebuję termostat i klocki hamulcowe do mojego auta przód i tył czy ktoś dałby radę mi wysłać link z taką ofertą bo ja nie mogę znaleźć
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości