mariojura napisał(a):Jeśli przekładnia jest ta sama co w dieslu ( a raczej tak) to tam jest simering 32x40x7. Szczerze mówiąc robiłem kilka razy i nie spotkałem tam oringu.
Jeśli przekładnia jest ta sama co w dieslu ( a raczej tak) to tam jest simering 32x40x7
dominik502 napisał(a):Okazuje się jednak, że uszczelniacz 32x40x5 jest za niski i ciśnienie oleju go wypycha. Poszukuję takiego uszczelniacza ,ale o wysokości 7 lub 8 mm.
Macie może namiary na firmę, która ma sporą ofertę simeringów. Ja niestety u swoich dostawców nie znalazłem
Bedę wdzięczny za pomoc i info.
dominik502 napisał(a):Wiem, że taki uszczelniacz występuje w sprzęcie rolniczym, tylko nie jest on cisnieniowy. Czy można zastosować "zwykły" uszczelniacz, bo mechanior stwierdził, że jesli będzie wyższy, to nie będzie go wypychać?
max667 napisał(a):BTW 2, 33 zeta za dwa uszczelaniacze które są warte góra 5-6zl... DROGO! (no chyba że z przesylką )
skiczu napisał(a):Sprawdź PIK w Pile. Mają wszystkie rozmiary i śruby do kół naszych Troopków po 11,5 zł/szt. Sam będę potrzebował.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości