Witam,
mam takie pytanko. Padła mi turbina, silnik (2,2TD '87) ledwo chodzi, kopci strasznie, ciśnienie oleju na granicy 0 (kontrolka się jeszcze nie pali, ale wskaźnik pokazuje zero). W związku z tymi okolicznościami zastanawiam się nad wymianą na 2,8TD lub 3,3TD od patrola. Co ewenualnie trzeba przeszczepić żeby to działało? Z góry dzięki za info. 3,3 leży w garażu (goły), a 2,8 musiałbym kupić - która wersja będzie wymagała mniej kombinacji? Dodam od razu, że o 2,2 na 2,8 czytałem w drugim naszym dziale, ale tam więcej informacji było o poprawnym pisaniu , więc proszę nie komentować w stylu: "przeszukaj forum zanim napiszesz".
Inna wersja: sprzedam Troopera 2,2TD '87 z silnikiem do remontu. Wymienione oleje, płyny (wszystkie), AVM, porobione zaprawki i progi (blacha 1,2mm), opony BFG AllTerrain 225/75/16, ubezpieczenie i przegląd 4 i 5/2012 Cena do negocjacji.