z tą ramka to nie takie proste jak Ci sie wydaje. po pierwsze rama szyby czołowej to z jednej strony zakonczenia poszycjia słupków z drugiej zakończenie pasa podszybia a z trzeciej to płatu dachu - i to są tylko blachy zewnetrzne , dalej od srodka masz zakończenie słupków wew , elemntów konstrukcyjnych sciany grodziowej i wzmocnienia żebra dachu. generalnie jest to jeden z wazniejszych elentów nadwozia - szyba stanowi elemnt usztywniająacy nadwozie a co za tym idzie rama szyby ma kolosalne znaczenia. uważam iż wymiana ramki szyby - w sposób fachowy to jest wstawienie razem ze słupkami to gra niewarta swieczki a po za tym musiałbyś wstawiać nową ze sklepu , moim zdaniem lepiej jest odbudowac to co na samochodzie a i tak będzie to jedna z bardziej upierdliwych operacji i potrzeba do tego blacharza a nie wymieniacza. oczywiscie mówie o porzadnym wykonaniu roboty a nie o zagluceniu i naspawaniu setek kawałków blachy na aby-aby. zewnetrzne jak i wewnetrzne brakujące kawalki blachy trzeba odkuć ręcznie wstawić a potem to już tylko kit i farba - dużo kitu
no i pełen demontarz deski , podsufitki etc. tyle tylko ze moje zdanie i proponowany sposób naprawy to koszta
ale naprawa wykonana zgodnie ze wszystkimi zasadami napraw blacharskich - zycze miłego zastanawianiaa sie